ارتباط مستقیم با 30691 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور پیام‌نور و دانشگاه آزاد رقابت‌ها و تنش‌های گذشته را به رفاقت تبدیل کرده‌اند

پیام‌نور و دانشگاه آزاد رقابت‌ها و تنش‌های گذشته را به رفاقت تبدیل کرده‌اند

عضو هیئت رئیسه دانشگاه پیام‌نور گفت: این دانشگاه و دانشگاه آزاد در دوره جدید رقابت‌ها و تنش‌های گذشته را کنار گذاشته و اکنون با یکدیگر در تعامل هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عسگر جلالیان ظهر امروز در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت دانشگاه پیام‌نور این استان و با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه در محل سالن الغدیر این دانشگاه برگزار شد، یکی از اقدامات اساسی این دانشگاه در دوره جدید را افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانست و گفت: به دنبال این هستیم که با افزایش این رشته‌ها در پیام‌نور قبل از هر چیز به دنبال کیفیت‌ها باشیم و کمیت‌ها را فعلاً کنار بگذاریم.

جلالیان در ادامه یکی دیگر از دغدغه‌ها در این دانشگاه را پرداختن به فرمان نوروزی رهبری در سال جدید و اجرای آن در عمل دانست و گفت: با این نگاه به دنبال ارتقای مباحث فرهنگی در حوزه‌های مختلف از جمله در ترویج نماز و فرهنگ حجاب و عفاف هستیم.

این مسئول در دانشگاه پیام‌نور، وضعیت حجاب در این دانشگاه را بسیار خوب و مورد رضایت دانست و گفت: دلیل آن بومی گزینی در دانشگاه است که بیشتر دانشجویان در هر مرکز دانشگاهی بومی همان استان و شهرستان هستند.

وی در حوزه کارهای فرهنگی یکی از اقدامات دانشگاه پیام‌نور را گنجاندن واحدی به نام حفظ جزء 30 قرآن به عنوان واحد درسی برای همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی دانست و گفت: با شروع این کار از سال گذشته تاکنون حدود 50 هزار دانشجوی ما در پیام‌نور این واحد را گذرانده‌اند که در صورت کسب نمره خوب در معدل آن‌ها تأثیر داده می شود.

جلالیان تعامل با سایر مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد را از دیگر رئوس برنامه‌ها و اهداف پیام‌نور در دوره جدید دانست و گفت: همه ما زیر مجموعه آموزش عالی هستیم و به همین خاطر رقابت‌های گذشته را به تعامل تبدیل کرده‌ایم.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه پیام‌نور در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع خبرنگاران ارتباط دانشگاه با صنعت را از دیگر اهداف دانست و گفت: به دلیل این که رشته‌های فنی ما تازه تأسیس هستند سعی بر این داریم که ارتباط خود را از هم اکنون با صنعت برقرار کنیم و در حوزه‌های تحقیقاتی و پژوهشی به کمک صنعت بشتابیم.

آمار بازدید: 138 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image