ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی محاسبه شهریه‌ مدارس غیردولتی بر اساس هزینه تمام‌شده هر واحد

محاسبه شهریه‌ مدارس غیردولتی بر اساس هزینه تمام‌شده هر واحد

مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه الگوی جدید شهریه مدارس غیردولتی به سراسر کشور اعلام شده گفت:‌ در الگوی جدید، شهریه‌ها براساس سرانه هزینه تمام شده هر واحد آموزشی تدوین شده و ممکن است در بیشتر مدارس هیچ‌گونه افزایش شهریه‌ای نداشته باشیم.




مجتبی زینی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جزییات الگوی جدید شهریه مدارس غیردولتی گفت: الگوی جدید شهریه مدارس غیردولتی براساس سرانه هزینه تمام شده هر واحد آموزشی تعیین می‌شود، براین اساس مدارسی که در سال‌های گذشته شهریه مناسبی داشته‌اند ممکن است امسال هیچ‌گونه افزایشی حتی یک درصد هم نداشته باشند.



وی افزود: سرانه هزینه تمام شده هر واحد آموزشی در الگوی جدید براساس پرداختی به دبیران، مدیر،‌ معاون، اجاره بهای ملک و کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی محاسبه می‌شود و با توجه به اینکه این الگو برای اولین بار است که اجرا می‌شود در بسیاری از مدارس که در سال گذشته دریافتی کف شهریه آنها بالا و متناسب بوده، قطعا هیچ گونه افزایشی نخواهیم داشت.



مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد:‌ در مدارسی که در سال گذشته شهریه پایین داشته‌اند، مقرر شده براساس الگوی جدید و با مجوز اداره کل آموزش و پرورش منطقه تا 10 درصد افزایش شهریه اعمال کنند اما مدارسی که سال گذشته شهریه‌ بالا دریافت کرده‌اند افزایش‌ شهریه‌ای نخواهند داشت.



به گفته زینی‌وند، در مدارس غیردولتی که در سراسر کشور شهریه‌های پایین در سال گذاشته‌ داشته‌اند انتظار می‌رود حداکثر افزایش شهریه طبق هزینه تمام شده‌ای که در الگو ارائه شده حداکثر 20 تا 30 درصد باشد و بیش از این هیچ مدرسه‌ای حق افزایش شهریه را تحت هیچ شرایطی ندارد.



مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: افزایش شهریه‌های مدارس غیردولتی براساس درصد نیست و آنچه که میزان شهریه هر واحد را مشخص می‌کند هزینه تمام شده آن واحد آموزشی است.

آمار بازدید: 357 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image