ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی پایان امتحانات دانش‌آموزان قبل از جام جهانی/ پایه هشتم به نظام آموزشی اضافه می‌شود

پایان امتحانات دانش‌آموزان قبل از جام جهانی/ پایه هشتم به نظام آموزشی اضافه می‌شود

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال امتحانات دانش آموزان زودتر از موعد همیشگی آغاز می‌شود و تا قبل از آغاز جام جهانی برزیل به پایان می‌رسد.




علی زرافشان در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، افزود: ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده نیز از اول خرداد ماه آغاز می‌شود.



وی اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه و بقیه پایه‌ها نیز از نیمه دوم خرداد آغاز می‌شود و تا نیمه تیرماه ادامه خواهد داشت.



معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش همچنین از تغییرات در سال تحصیلی جدید خبر داد و ادامه داد: مهمترین تغییر در سال تحصیلی آینده استقرار پایه هشتم متوسطه در نظام آموزشی است که در سال گذشته پایه هفتم اضافه شده بود.



زرافشان از افزوده شدن 8 عنوان درسی جدید در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: در سال تحصیلی آینده دو عنوان درسی جدید اضافه خواهد شد و شش عنوان درسی نیز با تغییرات مواجه خواهند شد.



وی کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی را محور اصلی برنامه‌های آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سالجاری عنوان کرد و ادامه داد: یک مجموعه فعالیتهای گسترده و خوبی جهت کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی انجام خواهد شد.

آمار بازدید: 207 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image