ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحصیل در خارج آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی نروژ

آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی نروژ

رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم با تشریح آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در نروژ، درباره نحوه بازگشت دانشجویان به داخل کشور توضیحاتی ارایه کرد.


دکتر مجتبی صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه تغییر جدیدی در وضعیت دانشجویان نروژ ایجاد نشده است، گفت: در عین حال پیگیری‌ها انجام می‌شود که هم سفارت ایران در نروژ با مسئولان محلی مذاکره کرده و هم وزارت خارجه در تهران مساله را از طریق سفارت نروژ پیگیری کرده است.

وی با بیان اینکه خبری مبنی بر اخراج دانشجویان نداریم، اظهار کرد: اتفاقی مبنی بر اینکه به دانشجو نامه داده باشند که ظرف چند روز خاک کشور را ترک کند نیفتاده و بنا بر تجربه قبلی فکر می‌کنیم که بحث تغییر رشته باشد اما هنوز خبر نهایی در این زمینه به ما نرسیده است.

صدیقی در پاسخ به سوالی در این باره که آیا تمامی دانشجوهایی که دچار این مشکل شده‌اند در رشته‌های هسته‌ای مشغول به تحصیل بوده‌اند گفت: این گونه نیست اما وقتی بنا به تفسیر باشد ممکن است رشته‌های مهندسی را به صورت نامعقول به مسائل دیگر ربط بدهند.

وی در عین حال با تاکید بر ادامه پیگیری‌ها اظهار کرد که در این هفته مجددا رایزن ما آخرین خبرها را به ما خواهد رساند.

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین درباره چگونگی انتقال دانشجویان به داخل در صورت اخراج آن‌ها نیز گفت: امیدواریم که کار به آن مرحله نرسد زیرا با توجه به ظرفیت‌های داخل در مقطع دکتری انتقال کار ساده‌ای نیست البته اگر به مشکل جدی برخورد کنیم باید این موضوع بررسی شود.

به گزارش ایسنا، چندی پیش برای 64 دانشجوی ایرانی شاغل در نروژ مشکل ادامه تحصیل ایجاد شد که رئیس سازمان دانشجویان با تایید این مشکل از تلاش نهادهای مربوط برای حل آن خبر داد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image