ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پایان کار دومین همایش دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور با تقدیر از 8 چهره ماندگار

پایان کار دومین همایش دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور با تقدیر از 8 چهره ماندگار

دومین همایش دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، برگزار شد، پس از یک نشست فشرده یک روزه به کار خود پایان داد.

خبرگزاری فارس: پایان کار دومین همایش دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور با تقدیر از 8 چهره ماندگار
Tweet
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دومین همایش دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، پس از یک نشست فشرده به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای نمایندۀ مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی در اروپا در مراسم پایانی این همایش ضمن بیان برخی از فعالیت‌های خود گفت: کسی که ایران را دوست دارد، نباید در مشکلات دلسرد شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم به عنوان نمایندگان دانشجویان و دانش‌آموختگان خارج از کشور دغدغه‌ها و نگرانی‌های آنان را مطرح و آنهایی را که معقول است رفع کنیم.

حجت الاسلام اژ‌ه‌ای تصریح کرد: امکان اینکه فارق التحصیلان بتوانند در دانشگاه‌های تهران استخدام شود کم است زیرا نیازها محدودند ولی انها می‌توانند از پتانسیلی که در این مورد در شهرستانها است استفاده کنند.

وی در خاتمه اظهار داشت: باید در هر شرایطی که هستیم برای وطنی که به اسلام آراسته است تلاش کنیم و با توکل به خدا و ائمه و تلاش مشکلات حل خواهد شد.

در ادامه این مراسم، سعید سهراب‌پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، مهوش صلصالی، محمد دبیرمقدم، یوسف ثبوتی، شکوه نوابی‌نژاد، محمدرضا شمس‌اردکانی، مهدی گلشنی و سیدعلیرضا مرندی به عنوان چهره‌های ماندگار به بیان مطالب و خاطراتی پرداختند.

در خاتمه همایش ضمن اینکه چند تن از دانشجویان و دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور مشکلاتی را مطرح کردند از 8 چهره ماندگاری که نام برده شد تقدیر به عمل آمد.

آمار بازدید: 248 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image