ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد زیرپوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند

دانشجویان دانشگاه آزاد زیرپوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد از ابلاغ بخشنامه بیمه سلامت دانشجویان دانشگاه آزاد تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد به صورت رایگان زیرپوشش بیمه پایه سلامت قرار می‌گیرند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سعید کاردار معاون دانشجویی دانشگاه آزاد در نشست خبری صبح امروز اظهار داشت: بخشنامه بیمه سلامت دانشجویان دانشگاه آزاد تا پایان اردیبهشت ماه ابلاغ می‌شود و دانشجویانی که زیرپوشش بیمه قرار ندارند، می‌توانند بیمه سلامت شوند.

وی افزود: همچنین بیمه تکمیلی این دانشجویان نیز در دو پکیج ارائه می‌شود، ولی بیمه تکمیلی به صورت رایگان نیست.

کاردار با اشاره به افزایش منابع صندوق رفاه دانشگاه آزاد ادامه داد: تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، آیین‌نامه وام و خدمات دانشجویان به صورت متفاوت ارائه می‌شود، همچنین سعی داریم تجهیزات کمک آموزشی مانند کامپیوتر، لب تاپ، آی پد و غیره را به صورت اقساط در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: برای در اختیار قرار دادن تجهیزات اولویت با دانشجویان نخبه است و در مقاطع مختلف نیز ظرفیت‌ها متفاوت است.

وی در رابطه با نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد تصریح کرد: امسال از 15 تیر ماه لینک سامانه نقل و انتقالات روی سایت دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد و دانشجویان تا 30 تیر ماه فرصت دارند تا از این سامانه استفاده کنند، لینک سامانه نقل و انتقالات برای ترم بهمن نیز از اول تا 15 آذر ماه باز می‌شود.

کاردار با اشاره به کوتاه شدن دست واسطه‌ها از فرایند نقل و انتقال دانشجویان گفت: دانشجویان در آیین‌نامه جدید بر اساس اولویت‌هایی در فرایند نقل و انتقالات قرار می‌گیرند و آیین‌نامه جدید به گونه‌ای است که دست واسطه‌ها از فرایند نقل و انتقال کوتاه می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین کارت هوشمند دانشجویی نیز پیش از شروع ترم جدید در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

کاردار در پایان یادآور شد: میزان ارائه وام دانشجویی به دانشجویان در سال گذشته 320 میلیارد تومان بوده است، یعنی 25 درصد دانشجویان در سال گذشته از وام استفاده کردند.

آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image