ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی تنها یک دانشگاه‌ آمریکایی از بحران خشونت‌جنسی در امان مانده است

تنها یک دانشگاه‌ آمریکایی از بحران خشونت‌جنسی در امان مانده است

رسانه‌های داخلی آمریکا با اشاره به گزارش اخیر درباره بحران خشونت جنسی در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردند که تنها یک دانشگاه آمریکایی از این بحران در امان مانده است.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برخی از اقدامات پیشگیرانه مسئولان دانشگاه «مین» موجب شده که نام این دانشگاه در فهرست دانشگاه‌هایی که در مورد نحوه رسیدگی به شکایت‌های فزاینده از آزار و خشونت جنسی تحت مطالعه هستند، قرار نگیرد. وزارت آموزش آمریکا هفته گذشته در اقدامی بی‌سابقه فهرستی را منتشر کرد که براساس آن اکثر دانشگاه‌های این کشور به اهمال و بی‌توجهی نسبت به شیوع آزار و اذیت جنسی در این فضاهای آموزشی متهم شده‌اند. این دانشگاه‌ها هم‌اکنون درباره نحوه رسیدگی به شکایات مربوط به خشونت جنسی به ویژه نسبت به دانشجویان دختر تحت تحقیق و بررسی هستند.

مسئولان دانشگاه مین مدعی هستند که به دلیل اقدامات پیشگیرانه و موثر تنها در این دانشگاه، روند رسیدگی به این قبیل شکایات بهبود یافته در حالی که به جز این دانشگاه‌،‌ سایر کالج‌های آمریکایی با این بحران دست به گریبان هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیز نیوز، «جیم بردشو»، سخنگوی وزارت آموزش آمریکا گفت: در سال 2011 میلادی، این وزارتخانه دستورالعملی را منتشر کرد که طی آن دانشگاه‌ها را نسبت به چگونگی پیگیری جرایم مرتبط با خشونت و آزار جنسی در دانشگاه‌ها راهنمایی کرد اما ظاهرا بسیاری از دانشگاه‌ها در اجرای این دستورالعمل کوتاهی کرده‌اند.

کاخ سفید نیز هفته گذشته دستورالعملی را منتشر کرد که در آن به دانشگاه‌های آمریکا در نحوه رسیدگی به جرایم مرتبط با تجاوز جنسی راهکارها و راهنمایی‌های لازم ارائه شد. بنابر گزارشی که اخیرا در این خصوص منتشر شده از هر پنج دانشجوی دختر در دانشگاه‌های آمریکا یک نفر قربانی خشونت جنسی می‌شود که اغلب این تجاوزها از سوی فرد آشنا صورت می‌گیرد و اکثر قربانیان نیز به دلیل ترس و نبود قوانین کافی این مساله را پنهان می‌کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image