ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دورخیز آسیا برای توسعه تحصیلات تکمیلی

دورخیز آسیا برای توسعه تحصیلات تکمیلی

یایی به منظور آموزش استادان زبده برای تدریس در دانشگاه‌ها و نیز توسعه اقتصادی علاوه بر افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی، ظرفیت تحصیلات تکمیلی و تحقیقات دانشگاهی را نیز افزایش داده‌اند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «یونسکو» در گزارش اخیر خود با اشاره به روند افزایش ثبت‌نام‌ها در دانشگاه‌های آسیایی اعلام کرد: برای افزایش ثبت‌نام‌ها در مقطع کارشناسی، نظام‌های آموزش عالی باید به سمت تحصیلات تکمیلی و تحقیقات باکیفیت گسترش یابند.

باور عمومی بر این است که افزایش نیروی کاری تحصیلکرده ضمن جذب سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی منجر به توسعه اقتصادی کشورها نیز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلدنیوز، کشورهای بیشتری در آسیا به ویژه کشورهای بادرآمد متوسط نظیر مالزی و تایلند در حال بکارگیری سیاست‌های دوسویه هستند بدین معنا که علاوه بر افزایش دسترسی به دانشگاه‌ها، ظرفیت تحقیقاتی آنها را نیز افزایش دهند. علاوه‌براین تمرکز روی توسعه اقتصادی منجر به تشدید تلاش دانشگاه‌ها برای کسب رتبه‌های بین‌المللی می‌شود و که این فاکتور نیز به نوبه خود حجم تحقیقات دانشگاهی را افزایش می‌دهد.

آمار بازدید: 138 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image