ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی استفاده از ظرفیت‌های دانش آموزی برای تقویت ورزش قهرمانی

استفاده از ظرفیت‌های دانش آموزی برای تقویت ورزش قهرمانی

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به امضای تفاهم نامه توسعه همکاری‌های متقابل میان این وزارتخانه و وزارت آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد که این هم افزایی موجب افزایش بهره وری در حوزه ورزش قهرمانی و تقویت پایه‌ها و زیر ساخت‌های ورزش قهرمانی شود.


به گزارش خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود گودرزی در جریان امضای تفاهم نامه توسعه همکاریهای متقابل وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش با بیان اینکه این امر گام بسیار ارزشمندی است، اظهار کرد: در گذشته نبض ورزش به مفهوم عام و ورزش قهرمانی به طور خاص در آموزش و پرورش می‌زد و آموزش و پرورش رکن اساسی پشتیبانی از تیم‌های ملی ما بود.

وی ادامه داد: درگذشته بخش عمده‌ای از قهرمانان تیم‌های ملی ما دانش آموز بودند و مبنای ورزش همگانی در سطوح ابتدایی، راهنمایی و متوسطه گذاشته شده بود و سالن‌های ورزشی متعلق به وزارت آموزش و پرورش، ورزش کشور را در حوزه‌های قهرمانی به جلو می‌کشید؛ اما متاسفانه این روند پس از انقلاب تضعیف شد و توسعه‌ کمی و کیفی لازم قدری کند پیش رفت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امیدواریم امضای تفاهم نامه سنگ بنایی برای توسعه همکاری‌های متقابل باشد، اظهار کرد: ظرفیت‌های زیادی به لحاظ زیر ساخت‌های موجود و نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد؛ البته ظرفیت‌های بسیاری نیز در وزارت ورزش وجود دارد که استفاده بهینه و مطلوبی از آن نمی‌شود. امیدواریم این هم افزایی موجب افزایش بهره وری در حوزه ورزش قهرمانی و تقویت پایه‌ها و زیر ساخت‌های ورزش قهرمانی شود.

گودرزی با اشاره به اینکه 50 درصد از 12 میلیون جمعیت دانش آموزی در گروه سنی 14 تا 17 سال قرار دارند و جوانند گفت: وظیفه اصلی وزارت ورزش و جوانان است که به این گروه توجه ویژه داشته باشند. این تفاهم نامه نیز تلنگری به وزارت ورزش و جوانان می‌زند که جمعیت کثیری در انتظار دریافت خدمات ورزشی هستند و باید به آنها اهمیت داد.

آمار بازدید: 248 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image