ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری ثبت نام 400 نفر برای ورود به مقطع دکتری حوزه‌های خواهران

ثبت نام 400 نفر برای ورود به مقطع دکتری حوزه‌های خواهران

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از ثبت نام بیش از 400 متقاضی به منظور ورود به مقطع تحصیلی سطح چهار (دکتری) حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد احمدی با اشاره به اینکه پذیرش برای تحصیل در مقطع سطح چهار برای نخستین بار در حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌شود، اظهار داشت: در سال تحصیلی 93-94 شاهد نخستین دوره این مقطع در رشته فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی خواهیم بود.

وی ظرفیت پذیرش در این مقطع تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران را 50 نفر ذکر کرد و ادامه داد: مراحل پذیرش شامل آزمون کتبی و مصاحبه علمی - رفتاری می‌شود.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران زمان برگزاری آزمون ورودی این مقطع را ساعت 9 صبح 30 خردادماه دانست و گفت: تنها دارندگان مدرک تحصیلی سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران مجاز به ثبت نام در این آزمون بودند.

وی با بیان اینکه زمان تحصیل در این مقطع حداقل هشت و حداکثر 12 نیمسال تعیین شده است، تصریح کرد: دروس پایه و تخصصی به ارزش 60 واحد و رساله علمی به ارزش 20 واحد، عناوین کلی درسی مقطع سطح چهار را تشکیل می‌دهند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: آزمون کتبی که از منابع تخصصی و زبان تخصصی به عمل می‌آید، 75 درصد و معدل مقطع سطح سه، 25 درصد امتیاز آزمون را تشکیل می‌دهند. فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تربیتی داوطلبان شامل سابقه تدریس، تالیف کتاب، مقاله و ... و مدیریت موفق اجرایی امور آموزشی،‌ پژوهشی و فرهنگی در مراکز حوزوی، دارای امتیاز در معرفی داوطلبان به مصاحبه است.

آمار بازدید: 229 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image