ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مسیر رشد آموزشی را به خوبی طی کرده‌ایم

مسیر رشد آموزشی را به خوبی طی کرده‌ایم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به جامع شدن واحد دانشگاهی زنجان، گفت: خوشبختانه این دانشگاه مسیر رشد و تعالی آموزشی و پژوهشی را به خوبی پیموده و یکی از بزرگ‌ترین افتخارات آن افتتاح اولین مدرسه قرآنی کشور در معاونت سما است.


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه زنجان، علیرضا فیروزفر در مراسم معارفه رییس شورای سیاست‌گذاری سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های زنجان و قزوین، ضمن موفق دانستن مجموعه سما زنجان، اعلام کرد: واحد زنجان آمادگی لازم برای همکاری با سازمان سما در راه‌اندازی مدارس قرآنی در سطح کشور را دارد.

در ادامه این مراسم، مشاور رییس سازمان سما با اشاره به نحوه شکل‌گیری و اهداف این سازمان، گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مدارس سما سرمایه‌گذاری بسیاری کرده و هدف و انگیزه اصلی آن کمک و برداشتن باری از دوش آموزش و پرورش بوده است.

سیدضیاء فاطمی افزود: برنامه‌ریزی برای تاسیس مدارس تخصصی ورزشی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی، ایجاد درآمدهای غیر از شهریه، آموزش خانواده، تاسیس هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، طرح بهداشت مدارس و... مهم‌ترین برنامه‌های سازمان سما است.

در ادامه، رییس شورای سیاست‌گذاری سازمان سما در استان‌های زنجان و قزوین، یکی از دغدغه‌های حال حاضر مدارس و دانشگاه‌ها را عدم توجه به حوزه فن‌آموزی و عمل‌گرایی دانست و گفت: خیل فارغ‌التحصیلان بیکار با مدارک دانشگاهی بالا موید این مسئله است که باید علاوه بر آموزش‌های نظری، فارغ‌التحصیلانی وارد عرصه کار و اجتماع شوند که توانایی عملی و مهارت‌های زندگی با تأسی از سبک زندگی ائمه را نیز به دست آورند.

قاسم یزدان‌پناه تصریح کرد: دغدغه دوم ما بهره‌ بردن از افراد و ایجاد تیم‌های کاری موثر با استفاده از حداکثر توان است، به گونه‌ای که برگزاری جلسات و هم‌اندیشی‌ها منجر به خروجی موثر و مفید گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در شورای سیاست‌گذاری با حداکثر تلاش و انرژی گام به سوی موفقیت برداریم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 116 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image