ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تحصیل صدها تن از دانشجویان افغان در مقاطع مختلف پیام‌نور

تحصیل صدها تن از دانشجویان افغان در مقاطع مختلف پیام‌نور

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی افغانستان در تهران گفت :در ایران صدها تن از دانشجویان افغان در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل‌اند و این نشان از زبان و دین مشترک بین دو کشور دارد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد افسر رهبین با سخنرانی در مراسم چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور با اشاره به تقدیر از 6 فارغ التحصیل مرکز افغانستان گفت: این موفقیت ریشه در روابط تاریخی و فرهنگی میان دو کشور دارد.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی افغانستان در تهران گفت: افغانستان و ایران دارای میراث‌های فرهنگی مشترک‌اند و هر زمانی که بتوانند می توانند این میراث ها را با هم به اشتراک گذاشته و زمینه ساز موفقیت‌های بیشتری باشند.

محمد افسر رهبین گفت: در ایران صدها تن از دانشجویان افغان در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل‌اند و این نشان از زبان و دین مشترک بین دو کشور دارد.

وی یکی از مهمترین دلایل ابراز علاقه‌مندی دانشجویان افغان به تحصیل در دانشگاه پیام نور را کتاب محور بودن و زبان فارسی مشترک دانست و گفت: همین که مطالعه کتاب های درسی نیاز به مترجم ندارد می تواند موجب انگیزه شود.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی افغانستان گفت با توجه به فرهنگ غنی و پیشینه فرهنگی دو کشور گفت :تمامی روسای دانشگاههای کشور نسبت به تعامل خاص با کشور افغانستان باید اهتمام ورزند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 182 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image