ارتباط مستقیم با 30691 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشجویان پیام‌نور از قانع‌ترین و نجیب‌ترین دانشجویان کشور هستند

دانشجویان پیام‌نور از قانع‌ترین و نجیب‌ترین دانشجویان کشور هستند

رئیس دانشگاه پیام نور در تقدیر از 183 دانش آموخته برتر دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان پیام نور از قانع ترین و نجیب ترین دانشجویان کشور هستند که از جمله افتخارات این دانشگاه است.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوالفضل فراهانی در چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور با اشاره به دشواری فارغ التحصیل شدن در دانشگاه پیام نور گفت: دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه بار اصلی آموزش بر عهده خودشان است باید مسیر دشواری را نسبت به سایر دانشجویان در جهت فارغ التحصیلی طی کنند. همه دانش آموختگانی که امروز در این جمع حضور دارند با دشواری و تلاش مضاعف توانسته اند این مهم را درک کرده و امروز افتخار دانش آموخته برتری را در مقطع تحصیلی خود، به خود اختصاص دهند.

فراهانی با اشاره به اینکه دانش آموختگانی که امروز در چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور حضور دارند نماینده 700 هزار فارغ التحصیل در کشور می باشند گفت: نباید نقش اساتید زحمت کش را در این موفقیت نادیده گرفت؛ اساتیدی که دانشجو را فرزند خود دانسته و همه تلاش خود را در زمینه موفقیت دانشجویان کرده‌اند.

وی با اشاره به بومی گزینی در دانشگاه پیام نور گفت: این امر این امکان را برای دانشجو فراهم کرده است که با تحصیل در فضای خانواده و حفظ اشتغال و کسب و کار خود در محل سکونت بستر ساز سلامت اجتماعی آنها باشد.

فراهانی گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور از جمله قانع ترین و نجیب ترین دانشجویان کشور هستند و امیدواریم در عالی ترین مدارج علمی شاهد موفقیت آنها باشیم.

فراهانی افزود: در این جشن از 16 نفر دانش آموخته برتر دوره دکتری، 99 نفر از دانش آموختگان برتر کارشناسی ارشد و 68 نفر از دانش آموختگان برتر دوره کارشناسی تقدیر بعمل می آید و برای نخستین بار تعدادی از دانشجویان شاهد و ایثارگر که بالاترین معدل را کسب کرده بودند نیز تجلیل خواهند شد.

همچنین از تعدادی از فارغ التحصیلان مرکز افغانستان با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی افغانستان در تهران در این مراسم تقدیر شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 226 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image