ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور برگزار شد

جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور برگزار شد

صبح امروز مراسم دانش آموختگی مقاطع کارشناسی تا دکتری دانشگاه پیام نور با حضور رئیس این دانشگاه و خانواده های دانش آموختگان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فراهانی در چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور که امروز در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد با اشاره به دشواری فارغ التحصیل شدن در دانشگاه پیام نور، گفت: دانش آموختگان دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه بار اصلی آموزش بر عهده خودشان است مسیر دشواری را نسبت به سایر دانشجویان در پایان تحصیل باید طی کنند. همه دانش آموختگانی که امروز در این جمع حضور دارند با دشواری و تلاش مضاعف توانسته اند این مهم را درک کرده و امروز افتخار دانش آموخته برتری را در مقطع تحصیلی خود را به خود اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه دانش آموختگانی که امروز در چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور حضور دارند نماینده 700 هزار دانش آموخته در کشور هستند، گفت: نباید نقش اساتید زحمت کش را در این موفقیت نادیده گرفت اساتیدی که دانشجو را فرزند خود دانسته و همه تلاش خود را در زمینه موفقیت دانشجویان کرده اند.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به بومی گزینی در دانشگاه پیام نور، خاطرنشان کرد: بومی گزینی این امکان را برای دانشجو فراهم کرده که با تحصیل در فضای خانواده، حفظ اشتغال و کسب و کار خود در محل سکونت بستر ساز سلامت اجتماعی آنها باشد.

به گزارش مهر، در این مراسم از 16 دانش آموخته برتر دوره دکتری، 99 دانش آموخته برتر کارشناسی ارشد و 68 دانش آموخته برتر دوره کارشناسی تقدیر بعمل آمد.

همچنین از تعدادی دانش آموخته مرکز افغانستان با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی افغانستان در تهران در این مراسم تقدیر شد.

آمار بازدید: 213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image