ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بهره‎برداری از آزمایشگاه مرکزی و سایت رایانه‎ای دانششگاه لرستان

بهره‎برداری از آزمایشگاه مرکزی و سایت رایانه‎ای دانششگاه لرستان

آزمایشگاه مرکزی و سایت مرکزی رایانه‎ای دانشگاه لرستان با صرف اعتباری معادل 10 میلیارد ریال به بهره‎برداری رسید.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان در مراسم افتتاح این طرح‎ها گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان با اعتباری معادل 5 میلیارد ریال و در مساحت 500 متر مربع فضای آزمایشگاهی، احداث شده است.

فرهاد نامداری اظهار کرد: در راستای تجهیز این آزمایشگاه یک دستگاه میکروسکوپ الکترونیکی با هزینه 25 میلیون ریال خریداری شده است.

وی تصریح کرد: سایت مرکزی کامپیوتر این دانشگاه نیز با ظرفیت 290 نفر و 120 کامپیوتر در این دانشگاه احداث و راه‎اندازی شده است.

نامداری با اشاره به پوشش فیبری ساختمان‎های دانشگاه لرستان افزود: ساختار طراحی شده در این سایت وایرلس و پهنای باند آن نیز بسیار مناسب است که در صورت تأمین اعتبار، زمینه برای افزایش پهنای باند سایت تا چندین برابر و هم‎چنین افزایش تعداد رایانه‎های سایت به 290 دستگاه فراهم است.

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این مراسم گفت: تقویت آزمایشگاه‎های مرکزی یکی از اولویت‎های پژوهشی وزارت علوم در سطح کشور است.

جلال بختیاری افزود: تقویت و ارتقای فعالیت‎های پژوهشی آزمایشگاه مرکزی در دانشگاه‎ها موجب ارتقای سطح علمی و آموزشی این مرکز خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 246 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image