ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ که از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است، فردا یکشنبه ۲۸ اردیبهشت پایان می‌یابد.


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند باید بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از سایت سازمان و مطالعه دقیق آن و اطلاعیه منتشره مربوط، ‌نسبت به انتخاب حداکثر 100 کدرشته محل از میان کدرشته‌محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود و از کد رشته‌ امتحانی مجاز یا کد رشته‌های امتحانی مجاز اقدام کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: این داوطلبان تا فردا یکشنبه 28 اردیبهشت برای انتخاب رشته فرصت دارند.

وی اضافه کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دوره کارشناسی ارشد باید کدرشته‌ محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کرده و ابتدا در فرم پیش‌نویس انتخاب رشته که در دفترچه چاپ شده است، وارد کنند و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از صحت آنها با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام ‌کنند.

توکلی تصریح کرد: بدیهی است پس از تائید نهایی کد رشته محل‌های انتخابی توسط داوطلب، شماره رمز 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد. در غیر این صورت انتخاب رشته تکمیل نشده است.

وی پیرامون اصلاحات و تغییرات احتمالی در انتخاب رشته‌های تحصیلی نیز گفت: اصلاحات و تغییرات نهایی احتمالی دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی نیز فردا یکشنبه 28 اردیبهشت 93 بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با توجه به اصلاحات مذکور نسبت به اصلاح و ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون رشته محل‌های بورسیه و دارای شرایط خاص نیز گفت: داوطلبان متقاضی رشته محل‌های بورسیه و دارای شرایط خاص ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط این گونه رشته‌ها باید توجه داشته باشند که منحصرا مجاز به انتخاب حداکثر دو کد رشته محل از این نوع کد رشته محل‌ها هستند.

وی افزود: لازم به ذکر است که تاریخ دقیق اعلام اسامی معرفی شدگان 5 خرداد 93 به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان متقاضی کد رشته‌های امتحانی 1115 ،1131 ،1148 1350 ،1351 ،1352 ،1356 ،1357،1358،1360،1362،1364 که مجاز به انتخاب رشته شدند لازم است برای اطلاع از تاریخ برگزاری آزمون علمی، تشریحی، پروژه یا عملی به اطلاعیه این سازمان که در 12 خرداد 93 که از طریق نشریه پیک سنجش و سایت سازمان منتشر می‌شود توجه داشته باشند.

آمار بازدید: 339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image