ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان: کلاس‎های اساتید معارف را غنی‎تر کنیم

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان: کلاس‎های اساتید معارف را غنی‎تر کنیم

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: سایت‎های دانشگاه بی‎محتوا هستند.


محمدزاده در گفت‎وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی بر اساس نیاز جامعه و مطالبه مردم رشته‎ها را تعریف کرده و امسال با شعار آموزش خاص پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه گاهی رشته‎ای تعریف می‎شود ولی جوانان آگاهی لازم از آن ندارند، اضافه کرد: دانشجویان را می‎توان با آموزش خاص با مشاغل آینده خود آشنا و آنها را وارد بازار کرد؛ اگر صداوسیما و سایر دستگاه‎های ذیربط دانشگاه علمی کاربردی را در تعریف رشته‎های مورد مطالبه مردم یاری دهند، مشکل اشتغال کمتر خواهد شد.

دکتر محمدزاده با بیان اینکه دانشگاه‎ها می‎بایست مطابق شعار سال پیش روند، ادامه داد: دانشگاه‎ها می‎توانند با جدیت به ارتقای فرهنگ جامعه پرداخته و با برنامه‎های مختلف شعار سال را تحقق بخشند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با ذکر برخی از برنامه‎های این دانشگاه در سال‎جاری اظهار کرد: سایت‎های دانشگاهی مراکز این دانشگاه خالی از محتوای علمی، مذهبی و... بوده و امسال درصدد غنی‎سازی این سایت‎ها هستیم تا بتوانیم مخاطب را با تحولات علمی، سیاسی، اجتماعی و... آشنا کنیم.

وی ادامه داد: همچنین امسال از اساتید معارف استفاده بیشتری خواهیم کرد چرا که آنها با بحث فرهنگ ارتباط مستقیم داشته و می‎توانند در تحقق شعار سال در دانشگاه‎ها موفق باشند.

محمدزاده تصریح کرد: باید کلاس‎های اساتید معارف را غنی‎تر کرده و به ائمه جمعه شهرستان‎ها نیز پیشنهاد بهره‎گیری از علم این اشخاص را خواهیم داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با تأکید بر اینکه می‎بایست فرهنگ کتاب‎خوانی را در قشر جوان و دانشجو ترویج کنیم، خاطرنشان کرد: از طریق برگزاری مسابقات و قرآن، دادن امتیازهای خاص برای دانشجویان کتاب‎خوان می‎توان به این مهم پرداخت.

انتهای پیام

آمار بازدید: 374 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image