ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه‌های کامپیوترری راه‌اندازی می‌شود

کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه‌های کامپیوترری راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه‌های کامپیوتری و در مقاطع دکتری تخصصی مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت در نیمسال اول 1393 خبر داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر امیر مسعود رحمانی به تحصیل بیش از 4 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف در این دانشکده اشاره کرد و گفت: این دانشکده دارای رشته های مهندسی با عناوین مهندسی پرتوپزشکی، هسته‌ای، پلیمر، صنایع، شیمی، معدن، نساجی، مهندسی ورزش، عمران، برق و کامپیوتر و مکاترونیک در گرایش‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف است.

وی تصریح کرد: دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات در تلاش است تا دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی خود را توسعه دهد بنابراین در آینده نزدیک در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مهندسی ورزش، مهندسی پلیمر گرایش‌های نانو فناوری و علوم و تکنولوژی پلیمر، مهندسی عمران گرایش‌های سازه و ژئوتکنیک ، مهندسی صنایع گرایش های صنایع و بهره وری و در مقطع دکتری نیز رشته های مهندسی عمران گرایش حمل و نقل و راهسازی ، مهندسی برق گرایش مخابرات و امنیت فضای تبادل اطلاعات را ایجاد و در این رشته ها دانشجو پذیرش می شود.

رحمانی از تأسیس رشته‌های بین رشته‌ای همچون علوم کامپیوتر، از سوی این دانشکده خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای تأسیس رشته‌های جدید و مورد نیاز از طریق دفتر گسترش علم انجام گرفته است که در صورت توافق شورای زیربط، این رشته ها تا اوایل مهرماه سال جاری در واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی خواهند شد.

وی افزود: دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات، قصد دارد همزمان با رشد کمی و توسعه رشته‌های تحصیلی، با جذب اعضای هیأت علمی توانمند و گسترش آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی نسبت به بهبود هرچه بیشتر کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشکده اقدام کند.

رییس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات از افزایش انتشارات علمی نظیر مقالات، مجلات و کتب خبر داد و گفت: تلاش می کنیم دستاوردهای علمی و پژوهشی را کاربردی کرده تا در جهت رفع نیازهای علمی و صنعتی کشور هدفمند حرکت کنیم تا ضمن گسترش دانش و فرهنگ تحقیق و رفع نیازهای کشور ، وابستگی دانشکده به درآمد شهریه کاهش یافته و دامنه مهندسی فعالیت های پژوهشی دانشگاه افزایش یابد.

رحمانی اظهار داشت : در سال گذشته 118 مقاله ISI ، 60 مقاله علمی و پژوهشی و بیش از 100 مقاله در همایشهای معتبر داخلی و خارجی از سوی دانشجویان و اساتید این دانشکده منتشر شده است .

وی با بیان این که دانشجویان رشته مهندسی پلیمردر پروژه‌های مشترک با بخش‌های صنعتی کشور برای اولین بار موفق به تولید نانو رس شده‌اند که هزینه تمام شده برای تهیه این ماده بسیار پایین تر از تولیدات مشابه خارجی بوده است ، افزود: دانشجویان و اساتید گروه پلیمر این دانشکده در همکاری با شرکت ملی نفت، موفق به جداسازی مواد آلی از پساب های نفتی شده اند که کمک شایانی به حفظ وبهبود شرایط محیط زیست و تصفیه مواد آلوده کننده بوده است.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات به فعالیت و خدمات رسانی 6 آزمایشگاه با عناوین نساجی، هسته ای، پلیمر، معدن، اصول مبانی برق و رباتیک (روبوکام) در این دانشکده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر آزمایشگاه های سازه و ژئوتکنیک ، مهندسی ورزش و RFID نیز در مرحله خرید تجهیزات و بهره برداری قرار دارند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image