ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد جزییات آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی اعلام شد: برگزاری آزمون از 22 خرداد

جزییات آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی اعلام شد: برگزاری آزمون از 22 خرداد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی طی روزهای 22 و 23 خرداد ماه به صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.


دکتر پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در روزهای 22 و 23 خرداد در 30 مرکز استان به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد.

به گفته وی، اطلاعیه‌ این آزمون و دفترچه راهنمای مربوطه فردا چهارشنبه روی سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.org قرار داده خواهد شد.

پورکاظمی با اشاره به اینکه دانشجویان می‌توانند از 17 تا 21 خردادماه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی رشته محل موردنظر خود را انتخاب کنند، افزود: کارت ورود به جلسه این داوطلبان نیز در همین تاریخ روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار داده خواهد شد.

پورکاظمی با بیان اینکه این آزمون در 71 رشته امتحانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: نسبت به سال قبل 10 رشته به آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی اضافه شده است که این رشته‌ها عبارتند از اکولوژی انسانی، پرستاری سلامت و جامعه، پرستاری داخلی جراحی، پرستاری کودکان، روان پرستاری، علوم داروهای پرتوزا، کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی، مدیریت دارو، علوم تغذیه در بحران و حوادث غیرمترقبه و شیمی دارویی.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از 11 بهمن سال گذشته تا سوم اسفند ماه انجام شد، خاطر نشان کرد: همچنین مهلت ثبت‌نام جاماندگان و اصلاح اطلاعات داوطلبان از 11 اسفندماه تا 15 تعیین شد.

وی با اشاره به اینکه 73 هزار و 234 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: 54 هزار و 528 تن از داوطلبان زن هستند که 74 درصد داوطلبان آزمون امسال را تشکیل می‌دهند.

پورکاظمی همچنین اظهار کرد: نتایج آزمون ارشد علوم پزشکی در هفته اول شهریور ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image