ارتباط مستقیم با 30739 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز گردهمایی مدیران کل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها با پیام وزیر علوم

آغاز گردهمایی مدیران کل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها با پیام وزیر علوم

بیست و چهارمین گردهمایی مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه پیام نور آغاز شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، وزیر علوم در این پیام تاکید کرده است: نظام آموزش عالی کشور خود را موظف به پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای عرصه علم و جهاد می داند.

متن پیام وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری بدین شرح است:

"

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است. " امام خمینی"

توسعه نظام آموزش عالی و ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی به ترازهای جهانی در عرصه های علم، پژوهش و فناوری ، مرهون خون شهدای گرانقدر ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های معظم این عزیزان بوده است که با مقاومت و پایداری در حفظ کیان کشور عزیزمان نقش آفرینی نموده اند.

تربیت نیروهایی کارآمد ، متخصص و در عین حال متعهد به ارزش‌های اسلامی ، اصول و آرمان های بلند ملت ایران از مهم ترین وظایف نظام آموزش عالی و دانشگاهی کشور است که در این عرصه دانشجویان شاهد و ایثارگر در صف مقدم قرار دارند و تلاش برای هر چه توانمندسازی و ارتقای جایگاه علمی ، اخلاقی و منزلت این عزیزان ، نه یک وظیفه اداری که یک وظیفه دینی است.

نظام آموزش عالی کشور خود را موظف به پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای عرصه علم و جهاد می داند و با تاکید بر اهداف دولت تدبیر و امید برای ارتقای کیفیت خدمات و استفاده از ظرفیت های قانونی موجود در تسهیل ارائه خدمات مناسب تر و فراهم آوردن زمینه های ادامه تحصیل و دانش افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر تلاش می کند .

در خاتمه لازم می دانم که از تلاش های خالصانه تمامی مدیران محترم شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در مسیر توانمندسازی ، عزتمندی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محیط های دانشگاهی که در سرلوحه وظایف و ماموریت های آموزش عالی است ، تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و دعای خیر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بتوانیم گام های موثری برای ارتقای علمی ایران عزیز برداریم.

رضا فرجی دانا"

انتهای پیام

آمار بازدید: 141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image