ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مجازی آغاز به کار سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آغاز به کار سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت رسمی آغاز به کار کرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر شهرام یزدانی رئیس دانشکده آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این باره گفت: پیش از این در کشور سامانه های مشابهی هم وجود داشته است اما چند ویژگی خاص این سامانه را متمایز از دیگران می کند. نخست اینکه سطح فناوری آن از نسل سوم و به روزترین فناوری سامانه های یادگیری در سطح جهان است. دوم اینکه این سامانه به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری طوری طراحی شده که بتواند پوشش ملی بدهد. یعنی علاوه بر پوشش تمامی دانشکده ها و گروه های دانشگاه در هر زمان بتوانیم این سرویس را به دیگر دانشگاه ها نیز ارایه کنیم.

وی درباره مزایا و امکانات این سامانه نیز اظهار کرد: سامانه این امکان را برای همه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه فراهم می کند که بتوانند دروس خود را به صورت حضوری و مجازی ارایه کنند. در واقع تمام امکاناتی که سامانه های مشابه در دنیا ارایه می دهند در این سامانه وجود دارد. آموزش هم زمان، غیر هم زمان، تالار های گفتگو، مالتی مدیا و غیره در این سامانه وجود دارد.

یزدانی درباره زمان بهره برداری از این سامانه گفت:‌ البته در ترم حاضر در دانشکده آموزش پزشکی تمام دروس در این سامانه ارایه می شوند. در تابستان امسال تمامی دانشجویان دانشگاه در این سامانه تعریف می شوند و دوره های آموزشی توانمند سازی اساتید را برگزار می کنیم و در مهر ماه امسال امکان استفاده از این سامانه را برای اساتید و دانشجویان فراهم می آوریم و سامانه در اختیار اکثر گروه های آموزشی دانشگاه قرار گیرد.

وی از این نرم افزار بعنوان نخستین سامانه آموزش مجازی در سطح ملی یاد کرد و امکان خبر رسانی عمومی و اختصاصی، تالار های گفتگو، پرسش و پاسخ، برگزاری انواع آزمون ها، رصد و گزارش گیری متناسب را از مزایای این سامانه خواند.

گفتنی است، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بعنوان نخستین استاد، با نام کاربری اختصاصی خود وارد سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک شد و این سامانه را افتتاح کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 571 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image