ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد اخذ مجوز ایجاد هشت رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد

اخذ مجوز ایجاد هشت رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با اشاره به اخذ مجوز ایجاد هشت رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، گفت: دانشگاه پیام نور استان در راستای اجرای برنامه‌های کلان این دانشگاه، گام‌های ارزشمندی برداشته است.


مجید واحدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به برنامه‌های دانشگاه پیام نور استان خاطرنشان کرد: آموزش از راه دور، اتمام پروژه‌های عمرانی، فعال کردن شوراها و هیأت علمی دانشگاه و کمک به ارتقای سطح دانشگاه پیام نور و موفقیت این دانشگاه در رقابت با سایر دانشگاه‌ها از اصلی‌ترین اهداف دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی است.

وی افزود: در راستای اجرای پروژه های عمرانی، گام های خوبی برداشته شده؛ به طوریکه با جذب 100 درصدی بودجه عمرانی، در حال اتمام 37 پروژه عمرانی در دست اجرا و ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور استان هستیم.

واحدی با اشاره به فعالیت شوراهای دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: شوراهای مراکز پیام نور آذربایجان شرقی در تمامی حوزه ها فعال بوده و در بخش فرهنگی جزو بهترین‌های کشور هستیم.

وی ادامه داد: برای تحقق بخش فرهنگی فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه ریزی گسترده‌ای داریم.

وی با اشاره به دستاوردهای این دانشگاه اظهار کرد: در هفت ماه گذشته موفق به کسب مجوز هشت رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین ارسال 75 پرونده دوره‌های تکمیلی به دانشگاه مرکزی و وزارت علوم، شده‌ایم.

رییس دانشگاه پیام نور استان تأکید کرد: دانشگاه پیام نور استان جزو بهترین‌ها در سطح کشور است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در پیشرفت روزافزون دانشگاه پیام نور سهیم باشیم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image