ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد جزئیات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اعلام شد

جزئیات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اعلام شد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از ساعت ۱۱ فردا می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در نشست خبری صبح امروز با بیان اینکه آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 8،9 و 10 خرداد ماه برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان می‌توانند از ساعت 11 فردا یکشنبه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

وی افزود: چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت مغایرتی در مندرجات آن مشاهده کردند، باید بلافاصله به باجه‌ها رفع نقص در واحد دانشگاهی حوزه خود مراجعه کنند.

اقبالی گفت: زمان رفع نقص روزهای دوشنبه 5 خرداد و چهارشنبه 7 خرداد از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 18 است.

به گفته اقبالی مراکز رفع نقص کارت ورود به جلسه در حوزه تهران برای مردان به نشانی میدان امام حسین، خیابان دماوند جنب بیمارستان بوعلی واحد تهران مرکزی و برای بانوان شهرک قدس، میدان صنعت، ابتدای خیابان ایران‌زمین روبروی اداره برق، دانشکده تربیت‌بدنی تهران مرکزی است.

رئیس مرکز آزمون ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد امسال در 6 نوبت صبح و عصر با حضور بیش از 550 هزار داوطلب برگزار می‌شود که در این دوره داوطلبان از 120 مجموعه و 3 هزار و 741 رشته محل انتخاب خود را صورت دادند.

اقبالی گفت: سؤالات برخی از مجموعه‌های آزمون هنر و معماری مانند نوازندگی ساز جهانی، طراحی پارچه و لباس، طراحی فضاهای آموزشی، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای، طراحی شهری، معماری، طراحی صنعتی، تصویرسازی، نقاشی و هنرهای نمایشی به صورت تشریحی است و هیچ یک از رشته‌ها مصاحبه ندارد.

آمار بازدید: 369 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image