ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی اجرای برنامه «به‌ سوی دانشگاه» در مالزی

اجرای برنامه «به‌ سوی دانشگاه» در مالزی

جناح راست مالزی اعلام کرد که با اجرای برنامه‌ای با عنوان «به سوی دانشگاه» قصد دارد از دستیابی تمام کودکان به تمام مدارج عالی تحصیلی اطمینان حاصل کنند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «عبدالرحمن جنیدی» از نمایندگان جناح «پساکا بومیپوترا برساتو» در همین رابطه تاکید کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی در این طرح گنجانده شده که همه دانش‌آموزان و دانشجویان ساکن در این حوزه انتخاباتی از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: تمام تلاش خود را بکار می‌بندیم تا مطمئن شویم همه کودکان فرصت دستیابی به آموزش عالی باکیفیت را خواهند داشت.

جنیدی افزود: ما به طرح‌ریزی سیاست‌ها و خط مشی‌های آموزشی ادامه می‌دهیم تا در این طرح گنجانده شده و به بهبود آگاهی و مهارت کودکان منتهی شود.

وی به دانش آموزان خاطر نشان کرد که رویای دستیابی به تحصیلات دانشگاهی را از همان کودکی و قبل از ورود به مدرسه در خود نهادینه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه بورنئوپست، عبدالرحمن جنیدی تاکید کرد: ما می‌خواهیم مطمئن شویم هیچ کودکی در کشور فرصت تحصیل در دانشگاه و حتی فراتر از دانشگاه را از دست نخواهد داد.

در همین حال «فاطیما عبدالله»، وزیر رفاه زنان و توسعه خانواده مالزی نیز این اقدام را ستوده و گفت که سایر احزاب نیز باید از این اقدام خلاقانه و نوآورانه تبعیت کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image