ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد منابع مالی دانشگاه آزاد به سه بانک سپرده می شود

منابع مالی دانشگاه آزاد به سه بانک سپرده می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: باید کار بزرگی در استان مرکزی بخصوص در واحد خمین صورت گیرد چرا که امام راحل به گردن ما حق دارد که اگر امام نبود، انقلاب نبود و باید دین خود را به ایشان ادا کنیم.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حمید میرزاده در چهارمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی برگزار شد، گفت: باید طرح‌های بزرگ اقتصادی در استان مطرح شود، واحدهای زیانده هم باید تبدیل به احسن کردن اموال، فروش اموال مازاد و ایجاد طرح های اقتصادی و شرکت های دانش بنیان را اجرا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه منابع مالی دانشگاه به سه بانک سپرده می شود که هر کدام کارهای خدماتی، عمرانی و اقتصادی دانشگاه را در بر می گیرند، افزود: اموال دانشگاه باید تبدیل به احسن شود و از منابع حاصل از آن کارهای بزرگ اقتصادی انجام بدهیم باید کار بزرگی در استان مرکزی به خصوص در واحد خمین صورت گیرد چرا که امام راحل به گردن ما حق دارد که اگر امام نبود، انقلاب نبود و باید دین خود را به ایشان ادا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کارهای مان باید با حساب و کتاب باشد، اظهار کرد: از محل منابع استان و تبدیل به احسن اموال و فروش اموال مازاد و مشارکت بانک پاسارگاد و همکاری مسئولان استانی کار بزرگی به نام امام راحل انجام شود و موضوع طرح میدان نقش امام خمین هم باید به لحاظ اقتصادی بررسی شود و توجیه پذیر باشد.

مصوبات چهارمین جلسه هیات امنای استان مرکزی
دستور کار چهارمین جلسه هیات امنای استان مرکزی توسط دکتر علیرضا نظام آبادی دبیر هیات امنا در 4 مورد پیش بینی شده قرائت و پس از بحث و بررسی اعضا در نهایت موارد زیر به تصویب رسید.

در مورد افزایش متوسط 15 درصدی شهریه ها در واحدهای استان مرکزی مقرر شد کمیته سه نفره ای متشکل از دبیر هیات امنای استان به علاوه معاون هماهنگی و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در استان تصمیم گیری شود.

موضوع تفویض اختیار هیات امنای استان به کمیسیون دائمی هیات امنا، برای بررسی و تصویب اخذ وام و تسهیلات با رعایت کامل آیین نامه های مالی و معاملاتی دانشگاه به اتفاق آرا تصویب شد.

موضوع تفویض اختیار هیات امنای استان به کمیسیون دائمی هیات امنای استان برای بررسی و تعیین نحوه اداره واحدهای اقتصادی(تولیدی، خدماتی، فرهنگی و ...) از طریق فروش اموال مازاد، مشارکت با بانک پاسارگاد و ... مطرح و با تشکیل کمیته ای مرکب از محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه به عنوان رئیس کمیته، مقیمی استاندار مرکزی، ابریشمی نیا معاون اداری مالی دانشگاه، نظام آبادی دبیر هیات امنای استان مرکزی، محمد علی رنجبر نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در استان، زیتون نژاد دبیر شورای سرمایه گذاری و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه و آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک موافقت به عمل آمد تا تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.(طرح میدان حضرت امام در شهر خمین یکی از این قبیل طرح هاست.)

موضوع تفویض اختیار هیات امنای استان به کمیسیون دائمی هیات امنای استان برای بررسی و تصویب ظرفیت پذیرش دانشجو و پیشنهاد ایجاد رشته های جدید در چارچوب ضوابط شورای گسترش آموزش عالی وزارتین مورد موافقت قرار گرفت.

مقرر شد روسای واحدهایی که موضوعی مرتبط با دستور جلسه دارند بدون حق رای در جلسه کمیسون دائمی حضور یابند.

پیشنهاد ایجاد واحد جدیدی از دانشگاه با رشته های زیر در مقاطع تحصیلات تکمیلی مطرح و مقرر شد پس از کسب موافقت شورای گسترش آموزش عالی و با هماهنگی مرکز فرهنگی حضرت امام راحل در واحد علوم تحقیقات واحد خمین اجرا شود.

رشته های پیشنهادی شامل، عرفان اسلامی و اندیشه های امام در مقطع دکترا، فقه و مبانی حقوق اسلامی در اندیشه های امام در مقطع دکترا، تاریخ انقلاب اسلامی در مقطع دکترا، جامعه شناسی انقلاب اسلامی در مقطع دکترا، شناخت اندیشه های حضرت امام(ارشد) فقه و مبانی حقوق در اندیشه های حضرت امام(ارشد) عرفان اسلامی با رویکرد اندیشه های امام(ارشد) هستند.

موضوع پذیرش دانشجوی دکترا در رشته های زیر برای واحد علوم و تحقیقات خمین مطرح و با 8 رای از 12 رای مشروط به طی مراحل از طریق شورای گسترش آموزش عالی موافقت شد.

این رشته ها شامل، الهیات و معارف اسلامی"فقه و مبانی حقوق اسلامی(5نفر)" الهیات و معارف اسلامی" تاریخ و تمدن اسلامی(5نفر)، روانشناسی تربتی (4نفر) روانشناسی عمومی(4 نفر) حقوق کیفری و جرم شناسی (5نفر) مشاوره( 5 نفر)، مهندسی برق – قدرت(3نفر) هستند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 149 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image