ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی جزییات شهریه مدارس هیئت امنایی اعلام شد

جزییات شهریه مدارس هیئت امنایی اعلام شد

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: شهریه مدارس هیئت امنایی در مناطق مختلف متفاوت است.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، مهدی نوید ادهم اظهار کرد: طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش برخی از مدارس توسط هیئت امنا اداره می‌شود.



وی افزود: اعضای هیئت امنا جمعی از صاحب نظران تعلیم و تربیت و افراد خیر و نیکوکار که علاقه مند به ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش هستند و تعدادی از اولیا دانش اموزان به همراه مدیر و معاونان در چارچوب قوانین و مقرارت برای ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت و آموزش در مدارس تصمیم گیری می کنند.



دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: یکی از موادی که قانون گذار در اختیار هیئت امنا قرار داده اتخاذ تصیم در مورد برنامه‌ریزی و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه، جبرانی، تکمیلی و نظیر آن است که می‌توانند در زمانی غیر از زمان ثبت دانش آموزان ازاولیا آنها وجه دریافت کنند.



وی تصریح کرد: مقدار وجه دریافتی از اولیا بر اساس تعیین هیئت امناء و هماهنگی با شورای عالی مناطق است. بنابراین باید به طور حتم مورد تایید شورای عالی مناطق قرار گیرد.



نوید ادهم خاطرنشان کرد: وجه تعیین شده درمناطق مختلف متفاوت است و بر اساس اقتضائات منطقه در نظر گرفته می‌شود و پرداخت آن برای دانش آموزان اختیاری است و مانند مدارس غیرانتفاعی افزایش چشمگیری نخواهد داشت.



وی گفت: استراژی افزایش مدارس هیئت امنایی از راهبردهای مدیریتی وزارت آموزش و پرورش است که در جهت کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت و بهبود کیفیت آموزش در مدارس صورت می‌گیرد.

آمار بازدید: 274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image