ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه هم‌اندیشی مدیران طرح و برنامه دانشگاه‌های غرب و شمال‌غرب کشور در کرمانشاه ‌

هم‌اندیشی مدیران طرح و برنامه دانشگاه‌های غرب و شمال‌غرب کشور در کرمانشاه ‌

‌نشست هم اندیشی مدیران طرح و برنامه دانشگاه های غرب و شمال غرب کشور، با حضور مدیرکل برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا سرپرست دانشگاه رازی در این نشست هم اندیشی در خصوص اهداف اینگونه نشست ها، اظهارکرد: تلاش مضاعف و تاثیرگذار مدیران طرح و برنامه دانشگاه ها در جهت ایجاد ساز وکار مناسب برای رشد آموزش عالی و ارتقا و توسعه کشور از اصلی ترین کارکردهای این بخش از دانشگاه می باشد.

وی افزود: امروزه یکی دیگر از کارکردها و اهداف استراتژیک واحدهای طرح وبرنامه تحقق نقشه راه دانشگاه ها به عنوان موتور توسعه کشور که توسط مقام معظم رهبری تعیین و ابلاغ شده، می باشد.

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: اگر بخواهیم به یکی از بازخوردهای اینگونه نشست ها توجه داشته باشیم؛ توجه جدی به شعار اعتدال و عقلانیت است که این شعار را باید سرلوحه کار خود قرار داد و دانشگاه که به عنوان یکی از کانون های اصلی عقلانیت و فکر و اندیشه مطرح است می تواند در این زمینه نقش برجسته ای را ایفا کند.

وی ادامه داد: در این دولت رسالت دانشگاه بیش از گذشته است و ما باید بتوانیم در این مسیر راهکار تاثیرگذاری را ترسیم کنیم و آن حضور موثر دانشگاه در جامعه و ایفای نقش جدی تر در تصمیم سازی‌هاست و تحقق این امر در قالب داشتن یک طرح و برنامه مناسب است و برای گام برداشتن در این مسیر اتخاذ رویکرد دقیق ضرورت دارد.

اعلمی آل آقا تاکیدکرد: امروزه دانشگاه نیاز به این دارد که نقش آفرینی بیشتری در سطح جامعه داشته باشد و غالبا دیده شده بخش عمده ای از تصمیماتی که تاکنون در کشور اتخاذ شده از مسیر کار و فکر دانشگاهی و نتایج تحقیقاتی عبور نکرده که این خسارات عمده ای را به کشور وارد می کند.

وی افزود: بایستی این واقعیت را در جامعه ایجاد کنیم که دانشگاه ها را بیشتر از گذشته باور کنند و اینکه دانشگاه می تواند به نیازهای جامعه پاسخ کارشناسانه دهد و این رسالتی است که به واسطه همین هم اندیشی ها و نشست ها به آن پرداخته می شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 181 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image