ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه قزوین عادی است

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه قزوین عادی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و دیگر مراسم اعتقادی و سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین امری عادی و روزمره محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، محمدامین مردانی با اشاره به درج مصاحبه‌ای از وی در یک سایت محلی اظهار داشت: موضوع اصلی این گفت‌وگوی تلفنی کوتاه، تنها درباره اکران یا عدم اکران مستند «من روحانی هستم» بود و بنده در این مصاحبه به صراحت اعلام کردم که هیچ مخالفتی از سوی دکتر موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و شورای فرهنگی دانشگاه با پخش این مستند صورت نگرفت و آن‌ها ضمن موافقت اولیه با این برنامه، مصوب شد طبق ساز و کار قانونی این برنامه اجرایی شود، که با توجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات فعلاً مسکوت مانده است.

مردانی افزود:‌ به طور مشخص درباره مطالب مطرح شده در این سایت، دغدغه‌ ما اکران مستند «من روحانی هستم» بود؛ ما اعلام کردیم که مجوز اکران را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی گرفته‌ایم، به این صورت که ابتدا مستند اکران شود و بعد در قالب کرسی‌ آزاد اندیشی به عنوان یک موضوع مورد نقد و بررسی قرار بگیرد؛ اما متاسفانه دوستان در این سایت خیلی صحبت‌های ما را دقیق منتشر نکرده بودند.

وی تصریح کرد: عنوانی که برای این مصاحبه از جانب بنده منتشر شده است،‌ هیچ ارتباطی با گفته‌هایم به خبرنگار سایت مذکور ندارد و موضوع اصلی گفت‌وگو به طور مشخص در مورد اکران مستند بوده است.

مردانی در پایان یادآور شد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و دیگر مراسم اعتقادی و سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین امری عادی و روزمره محسوب می‌شود که متاسفانه در سایر دانشگاه‌ها که حتی نسبت به دانشگاه ما حساسیت کمتری روی آن‌ها وجود دارد؛ اجرا نمی‌شود و این مسئله موید تلاش‌های فرهنگی در این دانشگاه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: بحث فرهنگی برای ما خیلی مهم است و جا دارد همان طور که قبلا هم گفتیم از عملکرد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم مدیریت آن تشکر کنیم که در برنامه‌های مختلف به خصوص کرسی‌های آزاداندیشی و اردوی فرهنگی راهیان نور با ما همراهی خوبی داشتند.

آمار بازدید: 167 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image