ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد روحیه مبارزه و استکبار ستیزی یکی از مولفه‌های برجسته امام خمینی(ره) است

روحیه مبارزه و استکبار ستیزی یکی از مولفه‌های برجسته امام خمینی(ره) است

مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان گفت: یکی از شاخصه‌های برجسته امام خمینی(ره) روحیه مبارزه و استکبار ستیزی بود که توانستند این روحیه را در میان مردم و جامعه جاری کنند.

میلاد خاتمی مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس پیرامون برجسته ترین مولفه‌های فکری امام خمینی (ره) گفت: یکی از مولفه‌های برجسته حضرت امام (ره) این بود که همیشه مرزبندی روشن و شفافی با دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و صهیونیست داشتند.

وی به مسیر روشن و برحق بنیانگذار کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: آثار، سخنان و رهنمودهای امام خمینی (ره) آنچنان تاثیر گذار است که با گذشت بیش از دو دهه از ارتحال ایشان، جهان و جهانیان همچنان از آثار و سخنان امام (ره) برای همه مسائل استفاده می‌کنند.

خاتمی تاکید کرد: حضرت امام شخصیتی بودند که درس پایداری خویش را از حماسه عظیم سید الشهداء آموختند و با تکیه به این آموخته حکومت طاغوت را با یاری پروردگار در ایران نابود ساختند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از شاخصه‌های برجسته امام (ره) روحیه مبارزه و استکبار ستیزی بود که توانستند این روحیه را در میان مردم و جامعه جاری کنند.

خاتمی اضافه کرد: امام خمینی(ره) مبارزی، ‌انقلابی بودند که در مقابل استبداد و استکبار جهانی با تمام قدرت ایستادگی کردند و به جهانیان درس مبارزه با ظلم و استبداد را آموختند و الگویی برای آزادیخواهان جهان شدند.

مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان در خاتمه اضافه کرد: مسئولان ما باید با استفاده از رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب و مسیر روشنی که ایشان برای آینده کشور مشخص کرده‌اند و همچنین استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم تلاش کنند.

آمار بازدید: 169 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image