ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شصتمین سالگرد تأسیس دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود

شصتمین سالگرد تأسیس دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود

در آستانه شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه شهید چمران اهواز فراخوانی از سوی سرپرست این دانشگاه صادر شد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، در متن فراخوان دکتر محمد رعایایی اردکانی آمده است: «سال 1394، شصتمین سالگرد تأسیس دانشگاه شهید چمران اهواز(جندی شاپور سابق) است، دانشگاهی که در دوره نوین از تاریخ پر افتخار خود، نقش پررنگی را در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص، توسعه صنعتی، رشد فرهنگی و اجتماعی و گسترش اخلاق و دینداری در سراسر کشور بویژه در منطقه جنوب غرب و استان‌های همجوار داشته است.

در سراسر این سال‌ها، هزاران دانش آموخته ازاین دانشگاه، همچون خون در رگ‌های جامعه تزریق شدند و به خدمت صنعت، اقتصاد و فرهنگ در آمدند.

بسیارند استادان خبره، مدیران لایق، کارشناسان و معلمانان دلسوز و حتی فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس که نام دانشگاه شهید چمران اهواز را در کارنامه تحصیلی خویش ثبت کرده‌اند.

دستاوردهای پر برکت آن نهالی که در شصت سال پیش، کاشته شد، امروز به درخت تنومندی در آمده است که در بخش آموزش عالی، میوۀ آن به شکل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در شهرهای خرم آباد، رامین اهواز، دزفول، خرمشهر، بهبهان، شوشتر و حویزه در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

این نکته روشن است که در دنیای امروز، دانشگاه موتور توسعه نیروی انسانی تربیت یافته است. از این رو، توسعه همه جانبه در کشور در گرو داشتن دانشگاه‌های در حد استاندارد است، یعنی دانشگاهی که وظیفه تولید علم و فناوری در همه زمینه‌ها را برعهده گیرد و با تحقیقات کاربردی مشکلات جامعه را برطرف کند.

گرامیداشت شصت سال کوشش علمی و آموزشی دانشگاهیان استان خوزستان درسال آینده، فرصتی است تا مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ویژه خیران آموزش عالی، بتوانند قدرشناسی خویش را از تلاشگران این عرصه ابراز کنند و برای رفع کمبودها و مشکلات آن، چاره‌ای نو بیندیشند.

از این رو با سپاس از همکاری‌های همه افرادی که به پیشبرد آموزش عالی در استان خوزستان یاری رسانده‌اند، این فرصت را غنیمت شمرده و یادآور می‌شود که از مسئولان بلند پایه نظام، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استان انتظار دارد تا در برنامه ریزی‌های کلان کشور، توسعه دانشگاه شهید چمران و آموزش عالی استان را با تأمین منابع مالی لازم مد نظر قرار دهند و از خیران استان که همیشه جامعه دانشگاهی را از کارهای خیر خود بهره مند ساخته‌اند. این انتظار می رود تا سمت و سوی امور خیر خود را به سوی آموزش عالی استان هدف گذاری کنند.

در پایان یاد آور می شود که تحول اقتصادی و بالندگی فرهنگی که در این سال، مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفته است، با همدلی و کوشش جمعی و پشتیبانی از مراکز آموزشی و حمایت همه جانبه از دانشگاه ها میسر خواهد بود.»

انتهای پیام

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image