ارتباط مستقیم با 30739 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ترافیک علمی خارجیها در ایران بیشتر می‌شود/ مشکلی برای شرکت در سمینارهای بین المللی نداریم

ترافیک علمی خارجیها در ایران بیشتر می‌شود/ مشکلی برای شرکت در سمینارهای بین المللی نداریم

رئیس مرکز همکاریهای علمی بین المللی وزارت علوم از علاقمندی کشورهای قاره ها به رفت و آمد با ایران و شرکت دانشجویان و استادان در همایشهای علمی بین المللی شان، خبر داد.

حسین سالار آملی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط شرکت استادان و دانشجویان در همایشهای بین المللی با توجه به تحریمها ابتدا درباره گسترش روابط علمی ایران با سایر کشورها، اظهار داشت: ترافیک مسئولان علمی قاره های جهان در ایران و مسئولان علمی ایران در سایر کشورها هر هفته بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه همکاری های علمی بین المللی ایران رو به توسعه است، ادامه داد: جایگاه ایران در مسائل علمی و فناوری به گونه ای است که کشورها خواستار توسعه این همکاریها هستند.

رئیس مرکز همکاریهای علمی بین المللی، افزود: تحریمها هم در این روابط اثر گذار نیست و دانشگاهیان ما در مسائل علمی به قدری موفق هستند که کشورها تمایل دارند استادان و دانشجویان در نشستها و همایش علمی بین المللی شان شرکت کنند.

سالار آملی اعلام کرد که مشکلی در رفت و آمد دانشجویان و استادان برای شرکت در سمینارهای علمی وجود ندارد اما اگر هم مسائل مالی مطرح باشد دانشگاهها باید همکاری لازم را به عمل آورند.

آمار بازدید: 192 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image