ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی افزایش تجاوزهای جنسی در دانشگاه‌های آمریکا

افزایش تجاوزهای جنسی در دانشگاه‌های آمریکا

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد شمار جرایم مرتبط با تجاوزهای جنسی در دانشگاه‌های آمریکا طی دهه اخیر افزایش یافته است.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نتایج بررسی‌های وزارت آموزش آمریکا نشان می‌دهد که طی دهه اخیر با وجود کاهش سایر جرایم در دانشگاه‌های این کشور، شمار جرایم مرتبط با تجاوز جنسی افزایش یافته است. در این گزارش همچنین عنوان شده دبیرستان‌ها نسبت به گذشته امن‌تر هستند.

در این گزارش آمده است در سال 2011 میلادی، 3330 مورد تجاوز به عنف در دانشگاه‌های آمریکا گزارش شده که این آمار آخرین اطلاعات در دسترس از دانشگاه‌ها و کالج‌ها بوده و در این گزارش از سوی کارشناسان مورد تحلیل قرار گرفته است. این آمار حاکی از افزایش 51 درصدی تجاوزهای جنسی نسبت به رقم 2200 موردی این جرایم در دهه گذشته میلادی است. این در حالی است که شمار دیگری از جرایم نظیر دستبرد و سرقت خودرو در همین بازه زمانی کاهش یافته است. بنابراین گزارش، بررسی‌های سالیانه عمدتا بر جرایم و امنیت در مدارس ابتدایی و متوسطه این کشور که کمترین جرایم طی 20 سال اخیر در آنها گزارش شده متمرکز می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در سال 2012 میلادی از هر 1000 دانش‌آموز 12 تا 18 ساله، 52 نفر قربانی جرایم مختلف در مدارس شده‌اند. این در حالی است که این رقم در سال 1992 میلادی به ازای هر 1000 دانش‌آموز، 181 نفر بوده است. بنابراین گزارش، مردان بیش از زنان قربانی جرایم بوده‌اند ضمن اینکه دانش‌آموزان ساکن شهر و حومه شهرها در مقایسه با همتایان خود که ساکن روستاها هستند جرایم و آسیب‌های بیشتری را تجربه می‌کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image