ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان کشاورزی ناشی از نبود زیرساخت‌های لازم است

مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان کشاورزی ناشی از نبود زیرساخت‌های لازم است

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: ما در بخش کشاورزی دارای فارغ‌التحصیلانی هستیم که با توجه به توانمندی‌شان نتوانستند اشتغالزایی ایجاد کنند که ریشه این مشکل را در نبود زیرساخت‌های لازم باید گشت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه مازندران، محمد علی بهمنیار در نشستی که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و جمعی از نخبگان، اساتید و مدیران استان مازندران در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: استان مازندران یکی از استان‌های برخوردار از مواهب طبیعی در بخش کشاورزی است که از نظر زیرساخت‌ها دچار مشکلاتی است که تاکنون مورد توجه واقع نشده است.

وی با اشاره به اینکه زندگی اکثریت مردم بر پایه کشاورزی است، افزود: ما در بخش کشاورزی دارای فارغ‌التحصیلانی هستیم که با توجه به توانمندی‌شان نتوانستند اشتغالزایی ایجاد کنند که ریشه این مشکل در نبود زیرساخت‌های لازم باید گشت.

بهمنیار با بیان اینکه، توان دانشگاه در بخش اشتغال با توجه به خروجی فارغ‌التحصیلان پاسخگو نیست، عنوان کرد: باید با همکاری و همفکری با سایر استان‌ها در رفع مشکلات این بخش تلاش کرد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تصریح کرد: برای حل مشکلات فارغ‌التحصیلانی هر گونه پیشنهادی را در نجات بخش کشاورزی چه درخصوص تغییر شیوه آموزش،تغییر نگرش، تعداد پذیرفتن دانشجو و .... می‌پذیریم.

وی با انتقاد از زحمت فراوان بخش کشاورزی سنتی و درآمد اندک آن افزود: اگر کشاورزی بر مبنای علمی عملی شود و زیرساخت‌های ان مهیا شود سوددهی بالایی خواهد داشت و فارغ‌التحصیلان با رغبت بیشتری ورود پیدا می‌کنند.

بهمنیار اظهار کرد: به علت نبود باور و شاید کوتاهی ما در معرفی درست بخش کشاورزی متاسفانه در بخش صنعت و کشاورزی کم‌توجهی شده است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 221 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image