ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد شرایط ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد

شرایط ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد

آیین نامه ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد ابلاغ شد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، به منظور ایجاد وحدت رویه و پاسخگویی به درخواست ماموریت و یا انتقال اعضای هیات علمی تمام وقت بر اساس نیاز واحدهای تابعه، شرایط متقاضی، رعایت سایر مقررات و در نظرگرفتن مصلحت دانشگاه آزاد اسلامی، آیین نامه ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

طیق آیین نامه مذکور، موافقت رؤسای واحدهای مبداء و مقصد، تأیید هیأت اجرایی جذب استان‌های مبداء و مقصد و موافقت شورای جذب هیات علمی دانشگاه از شرایط ماموریت عضو هیات علمی از واحد مبداء به مقصد است.

همچنین از جمله شرایط انتقال، موافقت روسای واحدهای مبدأ و مقصد است و متقاضی نباید هیچگونه تعهدی به واحد مبداء داشته باشد و یا با توافق واحدهای مبداء و مقصد، تعهد متقاضی انتقال داده شود.

متقاضی انتقال باید دو سال متوالی به صورت مامور در واحد مقصد خدمت کند و در صورت رضایت واحد مبداء و مقصد و تایید شورای جذب هیات علمی سازمان مرکزی، انتقال قطعی انجام خواهد شد.

انتقال از واحد مبداء( پس از اتمام ماموریت 2 ساله) و کسب حداقل 70 درصد امتیازات ارتقاء به مرتبه علمی بالاتر در کمیته منتخب استانی و تایید شورای جذب هیات علمی دانشگاه (از تاریخ استخدام یا از تاریخ آخرین ارتقای مرتبه قبل) الزامی است و عملکرد آموزشی- پژوهشی و اجرایی متقاضی بر مبنای آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی ارزیابی می‌شود.

تایید هیات اجرایی جذب استان‌های مبداء و مقصد و موافقت شورای جذب هیات علمی دانشگاه از دیگر شرایط ماموریت عضو هیات علمی از واحد مبداء به مقصد است.

این آیین نامه در شصت و پنجمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تصویب و به تایید رئیس دانشگاه رسید و از تاریخ تصویب لازم است اجرا شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 411 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image