ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور می تواند راه حلی برای برون رفت از بحران فرهنگی و اقتصادی کشور ارائه دهد

دانشگاه پیام نور می تواند راه حلی برای برون رفت از بحران فرهنگی و اقتصادی کشور ارائه دهد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور می تواند راه حلی برای برون رفت از بحران فرهنگی و اقتصادی کشور ارائه دهد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر نجفی برزگر در هفتمین نشست هم اندیشی ریاست دانشگاه پیام نور کشور با رؤسای مراکز واحدها، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سال اقتصاد و فرهنگ گفت: رویکرد امسال دانشگاه پیام نور با توجه به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به صورت شفاف مشخص شد و بسیاری از مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد در صورت تلاش مدیران و دانشجویان قابل رفع است .

وی افزود: اگر ما بتوانیم در مجموعه دانشگاه های پیام نور کشور ، معنای واقعی مدیریت جهادی را محقق کنیم ، بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ خواهیم بود.

دکتر نجفی برزگر در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنی از امام راحل (ره) مبنی بر اینکه اصلاح جامعه در گروی اصلاح دانشگاه هاست، گفت: دانشجو و استاد دو رکن مهم و موثر جامعه علمی کشور محسوب می شوند که تا حد زیادی می توانند در خصوص اسلامی تر کردن دانشگاه ها موثر باشند .

انتهای پیام

آمار بازدید: 239 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image