ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی احیای 600 دارالقرآن دانش‌آموزی در کشور

احیای 600 دارالقرآن دانش‌آموزی در کشور

مدیر کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از احیای 600 دارالقرآن این وزارت‌خانه در سراسر کشور خبرداد.



به گزارش خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه فارس، محمدرضا مصیب‌زاده در جمع خبرنگاران شیراز گفت: از تعداد کل 600 دارالقرآن، 45 واحد در استان فارس دائر می‌شود.


وی با بیان اینکه دبیرخانه دائمی رویکرد قرآنی فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در فارس دائر می‌شود از فعالیت این دبیرخانه به شکل کشوری خبر داد و گفت: رویکرد جدیدی که در آموزش و پرورش در کنار پرداختن به روال قبل انجام می‌شود، استفاده از ابزار هنر در فعالیت‌های ارزشی است.


مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اتفاقی که باید در این عرصه رخ دهد ثمر آن باید به دانش‌آموزان بازگردد و آن استفاده از ابزار هنر و پرداختن به علوم قرآن، عترت و نماز بدون استفاده از روش‌های مستقیم است لذا خروجی این گردهمایی را می‌توان استفاده از ابزار هنر در فعالیت‌های قرآن، نماز و عترت و پرهیز از روشهای مستقیم دانست.


مصیب‌زاده گفت: کمیسیون آموزش عمومی قرآن کشور بر اساس منشور توسعه فرهنگ قرآنی کشور، نخستین سند راهبری فعالیت‌های قرآنی شکل گرفته و سومین سال است که به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است و این کمیسیون مربوط به فعالیت‌های قرآنی کل کشور است و قانونگذار، آموزش و پرورش را به عنوان مسئول کمیسیون آموزش عمومی قرآن کشور قرار داده است.


وی خاطرنشان کرد: وظیفه هماهنگی فعالیت‌های آموزش قرآن کلیه نهادها، سازمان‌ها و اتحادیه‌های مردمی و دولتی برعهده آموزش و پرورش است و با برنامه‌هایی که آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش عمومی انجام می‌دهد، این فعالیت‌ها هماهنگ می‌شود.


مصیب‌زاده همچنین گفت: نهضت ملی حفظ بر اساس فرمایشات رهبری مبنی بر تربیت 10 هزار حافظ قرآن در آموزش و پرورش شکل گرفته که امسال حفظ موضوعی را به عنوان محور دردستور کار خود قرار داده‌ایم.

آمار بازدید: 230 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image