ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تهیه منشور حقوق دانشجویی در سه مرحله/ به دنبال وضع قوانین جدید نیستیم

تهیه منشور حقوق دانشجویی در سه مرحله/ به دنبال وضع قوانین جدید نیستیم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از تهیه نسخه دوم منشور حقوق دانشجویی خبر داد و گفت: منشور به عنوان قانون جدید نیست ما به دنبال وضع مقررات و قانون جدید نیستیم.

سید ضیاء هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره منشور حقوق دانشجویی گفت: نسخه اولیه منشور حقوق دانشجویی آماده شده است و دوباره آن را برای گروه های مختلف ارسال کرده ایم تا درباره آن اظهار نظر کنند.

وی ادامه داد: اکنون در حال جمع بندی نظرات مختلف هستیم تا نسخه دوم آن را آماده کنیم و این منشور مرحله سومی هم دارد که بعد از هماهنگی با نهادهای دخیل آماده ارایه خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در خصوص اینکه آیا در این منشور احکام جدیدی برای دانشجویان عنوان خواهد شد، افزود: منشور به عنوان قانون جدید نیست ما به دنبال وضع مقررات و قانون جدید نیستیم.

وی افزود: بلکه هدف ما این است که با استفاده از قوانین و مصوبات موجود، دانشجویان را با حقوق و وظایف خود آشنا کنیم، اگر دانشجویان با حقوق و تکالیفی که برای آنها تعریف شده آشنا شوند، روند امور در دانشگاه‌ها بهتر انجام می شود و تعامل بین فضای دانشگاه، با مدیریت تقویت می شود.

وی درباره اینکه آیا نظر شما این است که دانشجویان با این حقوق خود آشنا نیستند، گفت: ما در سطح عمومی هم این مساله را داریم جامعه نیز برای پیشرفت، مستلزم تقویت این آگاهی ها و پیوند دقیق تر و عمیق تر بدنه دانشجویی و مدیریت است و این آشنایی باید افزاش یابد.

آمار بازدید: 163 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image