ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه استقبال از برگزاری دوره های کوتاه مدت در دانشگاه‌های امیرکبیر و شهید بهشتی

استقبال از برگزاری دوره های کوتاه مدت در دانشگاه‌های امیرکبیر و شهید بهشتی

رئیس مرکز آموزش­­ های عالی آزاد اعلام کرد که این مرکز از اجراي دوره‌هاي كوتاه‌ مدت مهارتي توسط دانشگاه‌ها از جمله امیرکبیر و شهید بهشتی با هدف توانمند سازی دانشجویان در حال تحصیل، استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی معصومیان در ارتباط با نقش دوره­ های عالی کوتاه­ مدت تخصصی در توانمند کردن دانشجویان، اظهار داشت: دانشجویان پس از اتمام تحصیلات رسمی خود علیرغم كسب دانش تخصصی براي ورود به بازار كار با خلاء آموخته‌هاي مهارتی روبرو هستند كه جهت رفع اين بخش از نيازها مي‌توانند در دوره‌هاي عالي كوتاه‌مدت تخصصي كه توسط دانشگاهها، موسسات آموزش عالي آزاد و ساير مراکز آموزش عالی اجرا مي‌شود، شرکت كنند.

وی ادامه داد: نتیجه اثر بخش اين آموزش‌ها در توانمند سازی دانش آموختگان دانشگاه­ها و استقبال بازارکار از متخصصین دارای مهارت، حامل پیام مهمی برای دانشگاه­ها است و این مراکز آموزشی در صورت تمایل می توانند همزمان با اجرای برنامه رسمی دوره­ های مقطع‌دار (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) و پس از اخذ مجوز از دانشگاه جامع علمي كاربردي، مجري دوره‌هاي عالي كوتاه‌مدت مهارتي باشند و از اين طريق توانمندی­ و مهارت‌های شغلی دانشجویان را ارتقاء دهند.

به گفته معصومیان، مرکز آموزشهای عالی آزاد و آموزشهای خاص در تحقق اهداف عالی و ایجاد مهارت در دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه­ها خود را مسئول می­ داند و از ورود دانشگاه­های سراسر كشور از جمله دانشگاه‌هاي شهيد بهشتي و اميركبير به اجراي دوره­ های عالی کوتاه­ مدت مهارتي و در چارچوب مقررات و قوانین آموزش عالی استقبال می کند.

به گزارش مهر، پس از آنکه اعلام شد دو دانشگاه امیرکبیر و شهید بهشتی در برگزاری دوره های کوتاه مدت تخلف کرده اند، واکنشهایی از سوی این دو دانشگاه به مرکز آموزش های عالی آزاد دانشگاه جامع علمی کاربردی صورت گرفت.

آمار بازدید: 182 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image