ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه هروی: در بورسیه دانشجویان تخلف صورت گرفته است

هروی: در بورسیه دانشجویان تخلف صورت گرفته است

یک عضو کمیته‌ی بررسی کننده وضعیت بورسیه 3000 دانشجو گفت: هنوز نتیجه قطعی کمیسیون اعلام نشده و این که گفته شده تخلفاتی وجود دارد همین طور است، اما این تخلفات رانتی نیست و در تفسیر قانون و ضابطه دچار اشتباه شده‌اند.


جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در رابطه با برگزاری جلسات مشترک کمیته 5 نفره کمیسیون آموزش با مسئولان سابق و فعلی وزارت علوم در رابطه با وضعیت بورسیه دانشجویان دکترا گفت:‌ بسیاری از مستندات و پرونده‌هایی که مطرح بود در حال بررسی است و این که گفته شده تخلفاتی وجود دارد، بله، تخلفاتی وجود دارد اما این که تخلفات رانتی باشد این گونه نیست.

نماینده‌ی مردم قائنات در مجلس خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که در این زمینه در تفسیر قانون و ضابطه دچار اشتباه شده‌اند و در مواردی مانند سن و معدل خطا صورت گرفته است و میانگین‌هایی که به عمل آمده دقیق نبوده و همچنین عدم دقت در انطباق مدارک و مستندات دانشجویان با اخذ مدارک موجب مشکلات عدیده‌ای شده‌اند .

این عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس افزود: همین موضوع موجب شده که عده‌ای که شرایطشان با شرایط بورس همخوانی ندارد از بورس استفاده کنند.

هروی اظهارکرد: شرایط سنی در بورسیه به غیر از ایثارگران باید 33 سال باشد و معدل نیز زیر 14 و 18 نباشد و اینها مشکلاتی است که باید رسیدگی شود و برخورد صورت گیرد.

این عضو کمیته 5 نفره بررسی کننده وضعیت بورسیه دانشجویان خاطر نشان کرد:‌ هنوز نتیجه قطعی کمیته اعلام نشده و بعد از هفته تعطیلات مجلس نیز جلسه خواهیم داشت. البته در کمیته مذکور مقرر شد هر تخلفی صورت گرفته باشد شفاف به مردم اعلام شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 249 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image