ارتباط مستقیم با 30719 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کیفیت آموزشی مد نظر وزارت علوم، مجلس و دولت است

کیفیت آموزشی مد نظر وزارت علوم، مجلس و دولت است

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم گفت: کیفیت آموزشی مد نظر وزارت ، مجلس و دولت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعد الله نصیری بعد از ظهر امروز در نشست با نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و جمعی از روسای مراکز آموزش عالی شهرستان خلخال در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال گفت: کیفیت آموزشی مد نظر وزارت، مجلس و دولت است.

وی با اشاره به زیر ساخت‌های موجود زیربنایی در خلخال در حوزه دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: تمامی شاخص ها خوب بوده و برای رسیدن به حد ایده‌آل برای تصمیم گیری نهایی شورای گسترش و وزارت علوم برای توسعه و ارتقا دانشگاه با وضعیت موجود باید کاستی‌ها کاهش و به ایده‌‌آل ها نزدیک شویم.

وی وضعیت آموزش در مرکز آموزش عالی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال را خوب توصیف کرد و گفت: با توجه به دانشگاه موجود وضعیت آزمایشگاه‌ها و هیات علمی در وضعیت خوبی قرار دارد.

نصیری اهتمام وزارت علوم و دانشگاه‌ها در سال جدید را هدف گذاری برای بالا بردن سطح کیفیت در همه ابعاد در همه مراکز و استان‌ها عنوان نمود.

در این نشست جلیل جعفری بنه خلخال نماینده مردم خلخال و کوثر نیز شهر خلخال را خواستگاه علم و فرهنگ عنوان نمود و گفت: برای حضور نیروی کار در جامعه باید تحصیل در عالیترین شرایط و با کیفیت از دانشگاه‌ها به جامعه تزریق شود.

جعفری گفت: در حال حاضر حوزه آموزش عالی در شهرستان خلخال در وضعیت مناسبی بوده و تلاش ما بر این است که در حوزه تحصیلات تکمیلی قدمی مناسب برداریم.

در این سفر که جلیل جعفری بنه خلخال به اتفاق عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز حضور داشتند از مراکز مختلف آموزش عالی شهرستان خلخال بازدید و مشکلات هر حوزه مطرح و در دستور کار نمایندگان برای بررسی بیشتر و ارائه راهکار قرار گرفت.

آمار بازدید: 149 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image