ارتباط مستقیم با 30665 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حیای عفاف و حجاب اقتدار کشور را دوچندان می‌کند

حیای عفاف و حجاب اقتدار کشور را دوچندان می‌کند

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دولت باید احیای عفاف و حجاب را جدی بگیرد تا با تحقق آن، اقتدار کشور دوچندان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدصدرالدین شریعتی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفتم تیر قزوین اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تغییر فرهنگ مقاومت، دینداری و خداپرستی در کشور هستند و تلاش می‌کنند تا سبک و نوع زندگی مردم را به سمت فرهنگ غرب تغییر بدهند.

وی افزود: مقام معظم رهبری این تغییر فرهنگ را ناتوی فرهنگی نامیدند و گفتند امروز تمام سران کشورهای استکبار جهانی از غرب تا شرق جمع شدند تا با اجرای برنامه‌های مختلف از طریق شبکه‌های ارتباطی فرهنگ ایرانی، اسلامی، دینداری و ولایی مردم کشور ما را کمرنگ کنند.

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دشمنان امروز با موشک و خمپاره با ایران نمی‌جنگند بلکه در جنگ نرم با فرهنگ دینی مردم مبارزه می‌کنند، گفت: ملت ما باید در برابر این جنگ هوشیار باشند تا تحت تاثیر این فرهنگ قرار نگیرد.

شریعتی با اشاره به اینکه دولت یازدهم امروز وظیفه سنگینی در کشور دارد و نمی‌تواند نسبت به مسایل دینی بی‌تفاوت باشد، ابراز کرد: حفظ و تقویت فرهنگ دینی از جمله مهمترین وظایف این دولت است و باید نسبت به جنگ نرم دشمن هوشیار باشد.

وی با بیان اینکه دولت باید مردم را به درستکاری و دینداری دعوت کند، گفت: متاسفانه برخی افراد عنوان می‌کنند که رعایت حجاب اجباری نیست و هر فردی می‌تواند به دلخواه خود پوششی را انتخاب کند، به همین دلیل دولت هیچ وظیفه‌ای در خصوص این موضوع ندارد.

این مسئول افزود: عدم رعایت حجاب و عفاف موجب افزایش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه می‌شود و خسارت جبران‌ناپذیری در کشور دارد به همین دلیل بیان چنین سخنانی اشتباه است.

شریعتی با اشاره به اینکه مدیریت دینی در جامعه اسلامی یکی از تکالیف جدی دولت است و باید در اجرای آن مصمم باشد، اظهار کرد: دولت با احیای عفاف و حجاب در کشور به اقتدار این نظام کمک می‌کند، که تحقق این مهم ضرورت انجام آن را دو چندان می‌کند.

لبخند دشمن نشانه دوستی با ایران نیست

وی با بیان اینکه کشورهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با تمام قدرت به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است و با یکدیگر متحد شدند، بیان کرد: ما نباید نسبت به آنان بی‌تفاوت باشیم، حتی زمانی که دشمن به ما لبخند زد، نباید خیال کنیم که با ما دوست هستند.

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی افزود: دشمنان اسلام به ایران لبخند می‌زنند ولی هیچ وقت پایبند به تعهدات خود نیستند به همین دلیل باید در برابر سخنان آنان هوشیار باشیم تا بتوانیم با دقت توطئه‌های‌ دشمنان را خنثی کنیم.

اقتدار ایران با پشتیبانی مردم از ولایت‌فقیه

شریعتی در ادامه به شهادت آیت‌الله بهشتی اشاره کرد و گفت: این شهید به همراه یارانش، آیت‌الله خامنه‌ای و دیگر مراجع اصولی اصل 4 قانون اساسی مبنی بر اینکه «جمهوری اسلامی بر مبنای اسلام و شریعت اسلامی شکل گرفته و هر قانونی خلاف این قانون باشد اعتبار و ارزشی ندارد» را نوشتند.

وی افزود: همچنین آنان اصل دیگری مبنی بر اینکه «سکان‌دار، حافظ و هدایتگر انقلاب اسلامی ولایت‌فقیه است و چنین فردی می‌تواند این انقلاب را در برابر فراز و نشیب‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی محافظت و مردمی بودن این نظام را مستحکم کند» را به قانون اساسی اضافه کردند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: با تدوین و نوشتن این اصل‌ها در قانون اساسی فریادهای منافقین، کمونیست، آمریکا، بی‌بی‌سی و ضد انقلاب بلند شد چرا که این دشمنان کاملا فهمیده بودند که ولایت‌فقیه موجب ایجاد وحدت و هماهنگی مردم و تقویت ارزش‌های اسلامی در ایران می‌شود به همین دلیل به شدت با آن مخالفت کردند.

شریعتی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از ابتدا با اصل ولایت‌فقیه مبارزه و برای کمرنگ کردن آن نقشه‌های بی‌شماری را طراحی می‌کنند که شهادت بهشتی و یارانش، رجایی و باهنر از جمله این نقشه‌ها بوده است، افزود: اکنون نیز بعد گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی طراحی این نقشه‌ها در کشور ما ادامه دارد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، بیان کرد: در این راستا مردم ما با تبعیت از مقام معظم رهبری هر فتنه دشمن را خنثی می‌کنند و در برابر آنان پیروز هستند.

شریعتی با بیان اینکه دوام انقلاب اسلامی ایران به پشتیبانی ولایت‌فقیه و مقاومت و دینداری مردم هر روز نسبت به گذشته مستحکم‌تر شده است، یادآور شد: امروز نیز ملت با تبعیت از مقام معظم رهبری و ایمان الهی در برابر دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند و یک لحظه از رسیدن به اهداف خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

آمار بازدید: 173 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image