ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی ‌معلمی که تنها به یک دانش‌آموز درس می‌دهد

‌معلمی که تنها به یک دانش‌آموز درس می‌دهد

یک معلم در آموزش و پرورش همدان عشق، ایثار و گذشت را شرط اول معلمی دانست.



"لیلا خدابنده لو"، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه همدان، اظهار کرد: هنگامی که انگیزه برای انجام کاری داشته باشیم و یا برای آن علاقه نشان دهیم، سختی کار خود را نشان نمی‌دهد.


وی با بیان اینکه تنها به یک دانش آموز در این مدرسه درس می‌دهد، گفت: برای یک معلم که عاشق کارش است، تعداد دانش آموزان نشانه علاقه نبوده و مهم خروجی کار است، چه برای یک دانش آموز و چه برای 30 دانش‌آموز.


خدابنده لو به رشته تحصیلی خود اشاره کرد و گفت: کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی از دانشگاه شهید رجایی تهران با 9 سال سابقه کار هستم که در روستای سلیم سرابی واقع در بخش گل تپه همدان مشغول به خدمت هستم.







وی به خواسته خود از مسوولان آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مسوولان باید شرایط تحصیل را برای دانش‌آموزان مناطق محروم فراهم کرده و ادامه تحصیل حتی یک نفر دانش آموز برایشان دغدغه باشد.


این معلم خاطرنشان کرد: برای تدریس به دانش آموزم که به اندازه فرزندم دوستش دارم هر روز صبح مسافت زیادی را طی می‌کنم و خستگی راه با تدریس به این دانش آموز از تنم بیرون می‌رود.


وی گفت: "رضا کوثری پریزاد" که دانش آموزم است در فصل تابستان به پدرش در کشاورزی کمک می‌کند و انتظار دارم رضا با هر معلمی که برایش در نظر بگیرند، درسش را ادامه دهد.


خدابنده لو تصریح کرد: مسوولان آموزش و پرورش باید برای ایاب و ذهابش برنامه‌ای داشته باشند، چراکه از نظر رفت و آمد مشکل دارد.


به گزارش ایسنا، لیلا خدابنده لو، هر روز برای تدریس به رضا مسافتی 55 کیلومتری را از همدان طی می‌کند و علاقه را شاهراه و رمز موفقیت کارش کرده است.

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image