ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش فانی:‌ بدنبال استقلال مجدد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستیم

فانی:‌ بدنبال استقلال مجدد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستیم

وزیرآموزش و پرورش با اشاره به اهمیت پژوهش در نظام تعلیم و تربیت گفت: انتظار می‌رود پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش بتواند با افزایش فعالیتهای پژوهشی خود به کل نظام تعلیم و تربیت باعث توانمندی بیشتر در حل مشکلات آموزش و پرورش باشد.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، علی اصغر فانی در مراسم معارفه سرپرست جدید پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و رئیس جدید آموزش و پرورش استثنایی که با حضور معاونین و برخی مدیران کل حوزه ستادی در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای توانمندی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش اصلی‌ترین ماموریت سرپرست جدید است که با توجه به شاکله علمی و شخصیتی ایشان نیل به این هدف دور از دسترس نیست.

وی با بیان این که در سالهای اخیر استقلال پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش تا حدودی از بین رفته است، تصریح کرد: باید از زحمات رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درحفظ جایگاه این نهاد پژوهشی تشکر ویژه کرد.

فانی افزود: با پیگیریهایی که صورت گرفته است به دنبال مسیر قانونی برای استقلال مجدد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستیم تا این نهاد بتواند خدمات پژوهشی خود را به کل ساختار نظام تعلیم و تربیت تعمیم دهد.

عضو کابینه تدبیر و امید با برشمردن ویژگی‌های علمی و برنامه‌های سرپرست جدید پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: امید است با استفاده از ظرفیت کارشناسان پژوهشگاه و سایر نهادهای پژوهشی کشور بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی پژوهش در تمام ارکان آموزش و پرورش باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم وزیرآموزش و پرورش از روسای سابق پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استثنایی تقدیر به عمل آورد.

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image