ارتباط مستقیم با 30753 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ثبت نام انصرافیهای دارای معدل 15 به بالا برای ترم نخست تحصیلی (4 مهر 91)

ثبت نام انصرافیهای دارای معدل 15 به بالا برای ترم نخست تحصیلی (4 مهر 91)

به گفته معاون امور دانشجویان داخل، آندسته از متقاضیان انصرافی که دارای معدل 15 به بالا باشند و مشکل تطبیق واحد ندارند به زودی برای ادامه تحصیل ثبت نام خواهند شد.

مجتبی بذرافشان در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: در صورتیکه سایر متقاضیان پذیرفته شده دارای تطبیق واحد باشند از نیمسال دوم تحصیلی پذیرش خواهند شد.

وی در این باره گفت: بررسی وضعیت دانشجویان انصرافی دارای معدل 15 به بالا و سایر متقاضیان هم اکنون توسط دانشگاهها در مرحله بررسی قرار دارد و تا پایان هفته جاری نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

به گفته معاون دانشجویان داخل وزارت علوم، پس از اعلام دانشگاهها، نتایج نهایی در اختیار معاونت دانشجویان داخل گذاشته می شود که از طریق کد رهگیری نتایج به پذیرفته شدگان اعلام و در نهایت با معدل 15 به بالا برای ترم تحصیلی جاری می توانند ثبت نام کنند.

بذرافشان همچنین درباه آندسته از انصرافیها که سال آغاز به تحصیلشان پیش از 54 است، گفت: آغاز به تحصیل برخی متقاضیان مربوط به قبل از سال 54 است و به سال 49 نیز می رسد. دانشگاهها در حال بررسی این تقاضاها هستند.

وی درباره احتمال پذیرش این درخواستها اظهار داشت: بررسی تقاضاها به عهده دانشگاهها گذاشته شده است در صورتیکه مشکل تطبیق واحد نداشته باشند و شرایط تحصیل را بپذیرند تحصیلشان مانعی ندارد.

کلمات کلیدی: ثبت نام انصرافیها، مشکل تطبیق واحد انصرافیها، شرایط پذیرش انصرافیها، چگونگی بررسی تقاضای انصرافیها

آمار بازدید: 386 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image