ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم صاحب ایمیل دانش‌آموزی می‌شوند

دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم صاحب ایمیل دانش‌آموزی می‌شوند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مذاکرات لازم برای امضای تفاهم نامه با شرکت مخابرات گفت: ایمیل دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم طراحی می‌شود.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، علی زرافشان با اشاره به انجام مذاکرات لازم با شرکت مخابرات برای تنظیم تفاهم‌نامه‌ای جدید اظهار کرد:‌ تفاهم نامه قبلی دارای چند محور مختلف از جمله دسترسی مدارس، واحدهای آموزشی و مراکز اداری به شبکه ملی اطلاعات بود و در تفاهم نامه جدید به دنبال اجرای موارد جدیدتری هستیم.


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طی این تفاهم نامه در تلاش هستیم تا بستری مناسب برای زیرساخت‌های ارتباطی برای مدارس ایجاد کنیم،‌ گفت: به دنبال تعریف ایمیل رایگان برای دانش‌آموزان و تامین زیرساخت‌ها از جهت سخت افزارها و نرم افزارها هستیم.


زرافشان تصریح کرد:‌ هم‌اکنون در حال ارزیابی اقدامات انجام شده در این زمینه هستیم و از آنجایی که توسعه فناوی اطلاعات و دسترسی تمام آحاد جامعه یکی از اهداف اصلی دولت یازدهم است، دستورالعمل سیاستگذاری این موضوع در دولت مطرح شده و منتظر هستیم تا ابلاغ شود.


وی افزود:‌ دردستورالعمل دولت، برای تمام دستگاه‌ها تعیین تکلیف شده است و سازمان‌ها بر اساس تکالیف تعیین شده وظایف خود را انجام می‌دهند.


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص راه اندازی ایمیل دانش آموزی خاطرنشان کرد: در درس کار و فناوری پایه ششم و هفتم بخشی از فعالیت‌هایی که برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است ورود به شبکه ملی و تعریف ایمیل و مبادله پست الکترونیک، است بنابراین طراحی ایمیل دانش‌آموزی با استانداردهای خاص خود برای دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم در درست اجراست.


زرافشان افزود: برای اجرای این موضوع مقرر شده تا مقدمات لازم فراهم شود و ایمیل طراحی شده در فضایی امن ایجاد می‌شود.

آمار بازدید: 192 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image