ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد توجه به کارهای فرهنگی در سطح دانشگاه‌های آزاد امری مهم است

توجه به کارهای فرهنگی در سطح دانشگاه‌های آزاد امری مهم است

نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد افزایش پنج درصدی داشته است که چنین کاری نشانه توجه به مقوله فرهنگ است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج افزود: مهمترین چیزی که انسان را حفظ و در صراط مستقیم قرار می‌دهد، توحید افعالی است.

وی اظهارکرد: باید توحید افعالی تقویت شود تا من طبیعی به من الهی تبدیل شود.

نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در جامعه ایرانی اسلامی بوده و دارای فرهنگ اسلامی هستیم و مسئولیت نباید به مثابه شکار باشد، بلکه آن را امانتی بدانیم که باید به دیگری پس دهیم.

حجت‌الاسلام جمال‌زاده ضمن تبریک به مدیریت جدید دانشگاه آزاد واحد یاسوج، خاطرنشان کرد: مدیریت واحد یاسوج باید تعامل کافی را با امام جمعه، نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیران دانشگاه آزاد باید فعال در جلسات شرکت کنند نه منفعل باشند، ادامه داد: تکریم ارباب رجوع، توسعه دانشگاه، جذب هیئت علمی از خود استا‌ها و توسعه رشته‌ها باید مدنظر روسای دانشگاه‌های آزاد قرار گیرد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید در تکریم ارباب رجوع فعالیت بیشتری داشته باشیم و دانشجو را با روی گشاده بپذیریم و دانشگاه آزاد فعال‌ترین هیات امنا را دارد و از مدیران انتظار داریم که از روزمرگی پرهیز کنند و نوآوری و ابتکار داشته باشند.

حجت‌الاسلام جمال‌زاده توسعه رشته‌ها را مبنی بر نیاز و هیات علمی آن واحد دانشگاهی عنوان و بیان کرد: توجه به کارهای فرهنگی در سطح دانشگاه‌های آزاد امری مهم است و توجه به مقوله فرهنگ از کارهای زیربنایی است که باید مدنظر باشد.

وی با اشاره به حاشیه‌هایی که دانشگاه آزاد را به کشف حجاب رضاخانی متهم کردند، اضافه کرد: نباید دانشگاه آزاد را محکوم کنیم، دانشجو تنها چند ساعت در دانشگاه است و بقیه ساعات روز در اختیار جامعه است.

نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: دانشگاه با برنامه‌ریزی درست به مسائل فرهنگی وارد می‌شود و نباید کم‌لطفی در حق دانشگاه آزاد شود.

حجت‌الاسلام جمال‌زاده اضافه کرد: اتکای دانشگاه آزاد به شهریه‌های دانشجویی را باید کم کنیم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image