ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی دانش‌آموزان به گردش‌های یک روزه می‌روند

دانش‌آموزان به گردش‌های یک روزه می‌روند

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی به اعلام جزئیات حضور دانش‌آموزان در پایگاه‌های گردشگری درنظر گرفته شده برای غنای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان پرداخت و گفت: پیش‌بینی می‌شود 15 هزار پایگاه گردشگری فعال، میزبان دانش‌آموزان در فصل تابستان باشند.



داوود روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: در هر استان مدارسی برای این منظور انتخاب شده‌اند و دانش‌آموزان می‌توانند برای اطلاع از این مدارس که دارای پایگاه گردشگری هستند، به سایت سازمان دانش‌آموزی همان استان مراجعه کنند.



دانش‌آموزان به گردش‌های یک روزه می‌روند


وی با بیان اینکه در پایگاه‌های گردشگری اردوهای یک روزه درون استانی برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده است، گفت: هزینه شرکت در این گردش‌های یک روزه که می‌تواند تفریحی، سیاحتی و یا علمی باشد در هر استان متفاوت خواهد بود و مشارکتی است، به این معنا که بخشی از هزینه‌ها را سازمان دانش‌آموزی و خود مدرسه تقبل می‌کنند و بخشی از هزینه توسط دانش آموز پرداخت می‌شود.


قائم مقام سازمان دانش‌آموزی ضمن اعلام این خبر که پیش‌بینی شده 15 هزار پایگاه گردشگری در سطح کشور از مرداد ماه و پس از ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کنند گفت: این برنامه برای همه دانش‌آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی تدارک دیده شده است.


روستایی افزود: داخل این پایگاه‌ها کلاس‌های آموزشی نداریم و در واقع این سفرهای کوتاه مدت بستری برای دریافت آموزش‌های غیرمستقیم هستند.

آمار بازدید: 185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image