ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اولویت در بحث حجاب اقدامات فرهنگی باشد/عده‌ای به دنبال فشار بر دانشگاه‌ هستند

اولویت در بحث حجاب اقدامات فرهنگی باشد/عده‌ای به دنبال فشار بر دانشگاه‌ هستند

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دارای اصول و مراتبی است و هر کس در هر جایگاه و به هر روشی نمی‌تواند در این موضوع ورود پیدا کند، گفت: تجربه نشان داده است که در بحث حجاب باید اقدامات فرهنگی در اولویت باشد و اقدامات سلبی و برخورد مستقیم به صورت حداقلی انجام شود.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا - منطقه خراسان، دکتر عبدالمجید حلمی در تشریح فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد درباره موضوع حجاب و عفاف، افزود: بخشنامه مذکور تنها بر روش‌های فرهنگی و اولویت دادن به این رویکرد در دانشگاه تاکید داشت و هیچ بحث و یا موضوع غیرقابل قبولی در این بخشنامه وجود نداشت.


نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی افزود: به نظر می‌رسد دو گروه بخشنامه حراست دانشگاه را دستاویزی برای انتقام جویی خود از این نهاد علمی کشور و به ویژه شخصیت‌های تاثیرگذار این دانشگاه قرار داده‌اند.


وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال تحت فشار گذاشتن دانشگاه به روش‌ها و به بهانه‌های مختلف هستند، تاکید کرد: در سال‌های گذشته نیز حراست دانشگاه‌ها تنها مجری قانون بود و به عنوان ضابط بخش‌های دیگر دانشگاه در رابطه با حجاب دانشجویان عمل می‌کرد و به هیچ وجه اختیار برخورد مستقیم و سلبی را در این مورد نداشت.


حلمی با اشاره به اینکه برخورد خشن و سلبی در مقوله عفاف و حجاب راهگشا نخواهد بود، خاطرنشان کرد: البته باید در رابطه با حرکت‌های ساختار شکنانه و هنجار شکنانه امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکرد.


انتهای پیام

آمار بازدید: 144 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image