ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مجازی راه‌اندازی دانشگاه مجازی در دانشگاه خوارزمی

راه‌اندازی دانشگاه مجازی در دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: 10 هزار و 618 دانشجوی شبانه و روزانه دردانشگاه خوارزمی مشغول به تحصیل هستند که 48 درصد آنها در مقطع کارشناسی و 52 درصد آنها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند که با احتساب تحصیل هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی در پردیس تهران و کرج جمعا 11 هزار و 600 دانشجو در دانشگاه خوارزمی در حال تحصیل هستند.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جعفر کیوانی با ارائه گزارشی شش ماه از فعالیت دانشگاه، ادامه داد: دانشگاه خوارزمی دارای 377 نفر اعضای هیات علمی تمام وقت است که 10 درصد آن استاد تمام، 21 درصد دانشیار، 60 درصد استادیار و 80 درصد آنها مربی هستند.

وی افزود: این دانشگاه دارای 11 دانشکده است که در زمینه علوم انسانی، علوم پایه و علوم فنی و مهندسی فعالیت دارند.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از راه‌اندازی دانشگاه مجازی در دانشگاه خوارزمی خبر داد و گفت: این دانشکده در سه رشته مهندسی صنایع، لجستیک و ان‌بی‌ای در مقطع کارشناسی ارشد فعالیت می‌کند.

کیوانی با اشاره به اینکه دو دانشکده هنر و معماری وعلوم و فناوری‌های نوین در حال راه‌اندازی است، تصریح کرد: به دنبال ایجاد دفتر هدایت و پرورش استعدادهای فراوانی برای شناسایی دانشجویان نخبه در گروه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به انتصاب مدیران گروه‌های آموزشی در دوره‌های قبل گفت: مدیران گروه‌های آموزشی در دوره‌های قبل از بالا منصوب می‌شدند، اما از بهمن 92 این انتصاب از طریق انتخابات صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در ادامه به ضعف در بانک اطلاعات آموزشی بانک خوارزمی اشاره کرد و گفت: درحال حاضر مقدمات ایجاد بانک اطلاعات آموزشی فراهم شد و کلیه اطلاعات به صورت منسجم آماده می‌شوند. همچنین توسعه رشته‌های میان‌رشته‌ای با تکیه بر نیازهای جامعه در حال راه‌اندازی است.

کیوانی در ادامه گفت: برنامه دانشگاه برای توانمندسازی اعضای هیات علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی دانش‌افزایی است. این کارگاه‌ها از 7 شهریور در رشته‌های مختلف پژوهشی و آموزشی و یادگیری و یاددهی نوین و... برگزار خواهد شد. همچنین برای روزآمدکردن برنامه‌های درسی کمیته بازنگری، سرفصل‌های درسی را ارزیابی خواهند کرد و از آنها خواسته شده هر تغییری که در این زمینه لازم است مطرح کنند.

وی از اصلاح فرآیند آموزشی خبر داد و گفت: فرآیند آموزشی دانشگاه‌ در دوره‌های گذشته بسیار سنتی و زمانبر بود هم اکنون این فعالیت‌ها به منظور صرفه‌جویی در وقت دانشجو، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه به صورت اتوماسیون در آمده است.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه فرآیند نظارت و ارزشیابی در دانشگاه فعال شده است، گفت: کلیه فعالیت‌ها در همه حوزه‌ها زیر نظر معاونت آموزشی انجام می‌شود. در دوره‌های گذشته نظارت بر پردیس‌ها با مشکل مواجه بود که هم‌اکنون این مشکل رفع شده است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 637 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image