ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی ضرورت توسعه زیر ساختی دانشگاه‌های علمی - کاربردی

ضرورت توسعه زیر ساختی دانشگاه‌های علمی - کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران گفت: ما باید از فشار اشتغال به کار در بدنه دولت بپرهیزیم و این میسر نمی‌شود جز آنکه به توسعه زیر ساختی دانشگاه‌های علمی کاربردی بپردازیم و بتوانیم در کنار علم مهارت را نیز به جوانان بیاموزیم.


رضا لحمیان در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه مازندران گفت: دانشگاه علمی کاربردی مازندران در حال حاضر در چهار گروه فرهنگ و هنر، صنعت، کشاورزی و خدمات اجتماعی دانشجو می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در کل استان 38 مرکز آموزش دارد، تصریح کرد:56درصد دانشجویان ما در بخش صنعت و مابقی دانشجویان به ترتیب در رشته‌های خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر و کشاورزی هستند.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندان 29 هزار و 500 نفر دانشجو دارد که 60درصد آن در مقطع کاردانی و بقیه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند.

لحمیان، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی بر اساس نظام آموزش عالی مهارتی قرار دارد و در این دانشگاه 60 درصد آموزش‌ها عملی و مهارتی و 40 درصد اموزش‌ها به صورت نظری است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های این دانشگاه پروژه محور و شغل‌محور است، ادامه داد: اغلب آموزش‌ها در جوار مراکز کار انجام شده و هدف اصلی این دانشگاه این است که فارغ‌التحصیلان با مهارتی که از مراکز فرا می‌‎گیرند یا بتوانند در آن مراکز مشغول شوند یا با مهارتی که فرا می‌گیرند بتوانند به عنوان کارآفرین اشتغالزایی ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران تاکید کرد: ما باید از فشار اشتغال به کار در بدنه دولت بپرهیزیم و این میسر نمی‌شود جز آنکه به توسعه زیر ساختی دانشگاه‌های علمی کاربردی بپردازیم و بتوانیم در کنار علم مهارت را نیز به جوانان بیاموزیم.

آمار بازدید: 187 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image